Poszukuję książek o Feng Shui

1. Data: 2002-03-05 21:38:45

Temat: Poszukuję książek o Feng Shui
Od: "Przemo" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

- Lillian Too - Feng Shui Praktyczne zastosowania,
- Lillian Too - Feng Shui Podstawy,
- Sarah Bartlett - Feng Shui dla zakochanych

Może ktoś zna jakąś księgarnie internetową lub zwykłą na Śląsku, gdzie można
dostać te książki?
A może ktoś się chce pozbyć? :)
Proszę o kontakt na priva w razie czego

1. Data: 2002-03-05 21:59:51

Temat: Re: Poszukuję książek o Feng Shui
Od: "<>__D Z I K I__<>" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

to idz do ksiegarni

1. Data: 2002-03-05 22:40:41

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

<>__D Z I K I__<> (d...@s...com) napisal(a):

> to idz do ksiegarni

A ty przestan tracic czas na takie odpowiedzi, tylko pisz maile do Afryki!
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Sygnaturissima is gone

1. Data: 2002-03-05 23:01:17

Od: p...@u...gda.pl (Dawid) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 Mar 2002 22:38:45 +0100, "Przemo" <c...@d...alter.pl>
wrote:

>- Lillian Too - Feng Shui Praktyczne zastosowania,
>- Lillian Too - Feng Shui Podstawy,

Lillian Too bym sobie darowal :)) mam Podstawy i tego sie czytac
praktycznie nie da :) lanie wody i napomknienia o konkretach bez
chocby podstawowego wglebiania sie.

>- Sarah Bartlett - Feng Shui dla zakochanych
>
>Może ktoś zna jakąś księgarnie internetową lub zwykłą na Śląsku, gdzie można
>dostać te książki?

Sproboj www.merlin.com.pl

Dawid

ICQ: 16199503

1. Data: 2002-03-06 08:58:55

Od: "<>__D Z I K I__<>" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> A ty przestan tracic czas na takie odpowiedzi, tylko pisz maile do Afryki!

moj byl taki:

Dear Mr President,

Pleas change the sentence of SAFIYA YAKUBU HUSSANI, sentenced to death by
stoning at shari'ah court of GWADABAWA in October 2001.

1. Data: 2002-03-06 15:57:57

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

<>__D Z I K I__<> (d...@s...com) napisal(a):

> moj byl taki:
> Dear Mr President,
> Pleas change the sentence of SAFIYA YAKUBU HUSSANI, sentenced to
> death by stoning at shari'ah court of GWADABAWA in October 2001.

Moge wyslac taki sam?
Moze akurat przyczynie sie do historycznego wydarzenia - uratowania zycia dzieki
spamowi ;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Sygnaturissima is gone

1. Data: 2002-03-06 17:12:36

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemo" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - Sarah Bartlett - Feng Shui dla zakochanych
>
> Może ktoś zna jakąś księgarnie internetową lub zwykłą na Śląsku, gdzie

Jezeli posiadacie na Slasku empik to problem masz rozwiazany.:)

Karolina

1. Data: 2002-03-07 09:36:21

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - Sarah Bartlett - Feng Shui dla zakochanych
>
> Może ktoś zna jakąś księgarnie internetową lub zwykłą na Śląsku, gdzie

To moze jakies vademecum Feng Shui? :))

Mnie.....
ciastko
próba
psycholog lub psychoterapeuta z woj opolskiego
obuchowski