Mniej jodu?

1. Data: 2001-04-19 21:31:48

Temat: Mniej jodu?
Od: <g...@i...es> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos mi odpowie, dlaczego nie wysyla sie ludzi nad Morze Sródziemne ze
wzgledów zdrowotnych. Jest prawda ze jodu jest mniej?

I jesli rzeczywiscie tak jest to trudno cieszmy sie sloncem.

Odwiedz nas w jednym z najpiekniejszych miejsc na wybrzezu Morza Srodziemnego.
Hiszpania - Gandia
Pogoda gwarantowana 100% i jakie ceny!!

Dla przyspieszenia ladowania stron, maja panstwo ulokowana strone na serwerze
polskim.

http://gdziejechac.republika.pl

http://www.airtel.net/profesionales/gdziejechac/

g...@a...net
Tel: +34630 160 280, +34677 336 280
Fax:+3496 296 22 19
46700 GANDIA (Valencia)

2. Data: 2001-04-22 07:42:52

Temat: Re: Mniej jodu?
Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Apr 2001 23:31:48 +0200, <g...@i...es> wrote:

>Moze ktos mi odpowie, dlaczego nie wysyla sie ludzi nad Morze Sródziemne ze
>wzgledów zdrowotnych. Jest prawda ze jodu jest mniej?
(...)
>46700 GANDIA (Valencia)
Jodu nie jest mniej, tylko spam-u jest wiecej...
--
Pozdrawiam - Łukasz
Best regards - Lukasz

wezly chlonne
obliczanie btw czlowieka
Endoproteza stawu biodrowego - prośba!
recepty - ilu pacjentow umiera i za jaka cene ?
Seminarium nt. laserowej korekcji wad wzroku