wezly chlonne

1. Data: 2001-04-19 20:51:16

Temat: wezly chlonne
Od: "Jaro" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od okolo 3 dni mam powiekszone wezly chlonne na szyi po prawej stronie.
Co jakis czas nawiedza mnie klujacy bol w okolicach ucha oraz czesci glowy p
onad uchem.
Zaczalem badac rejon wokolo ucha i trafilem na maly guz pod skura bezposredn
io pod uchem, z tyly zuchwy, wydaje sie, ze jest to wlasnie epicentrum bolu
od ktorego rozchodzi sie on dalej.

Wiem, ze powinienem pojsc do swojego lekarza ale pewnie znacie ten kawal o t
rzech rodzajach bialej smierci, jezeli nie to zacytuje.

Tak czy owak prosze o diagnoze.

Pozdrawiam,
Jaro

PS
Dodam jeszcze ze w niedziele bylem wystawiony na bardzo niekorzystne warunki
pogodowe (ostry i zimny wiatr).

2. Data: 2001-04-19 21:05:14

Temat: Re: wezly chlonne
Od: "fuksiu" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jaro <j...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9bnjj8$n1g$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Jaro
>
> PS
> Dodam jeszcze ze w niedziele bylem wystawiony na bardzo niekorzystne

Świnia ????

3. Data: 2001-04-20 18:31:45

Od: La Luna <a...@z...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Apr 2001 23:05:14 +0200, "fuksiu" <f...@k...net.pl> wrote:

Witam

> Œwinia ????

Domyslam sie ze masz na mysli popularna swinke a nie epitet pod adresem
przedmowcy? ;)
Powiekszony wezel chlonny moze tez powstac przy infekcji zeba lub dziasla,
o gardle chyba nie trzeba mowic. Rowniez stan zapalny ucha moze
spowodowac powiekszenie sie wezla chlonnego. Uogolniajac - kazdy stan
zapalny w tamtej okolicy. Choc moja kolezanka niedawno przechodzila
pelnoobjawowa toxoplazmoze i praktycznie jedynym objawem (na
poczatku) byly wlasnie bardzo powiekszone wezly chlonne na szyi. W
dodatku na poczatku w zwiazku z tym objawem podejrzewano u niej
bialaczke, czyli pewnie przy niej tez moze wystapic powiekszenie wezlow
chlonnych.
Zapewne jest jeszcze wiele innych potencjalnych przyczyn ktorych nie
wymienilam. A wiec - najlepiej udac sie z tym do lekarza, nikt nie poda Ci
diagnozy przez internet. Z drugiej strony - nie ma co panikowac. Przewaznie
chodzi o zapalenie gardla lub problemy z dziaslami.

Pozdrawiam
Agnieszka
- [ http://www.zwierzeta.w.pl ] -
- [ ICQ UIN: 52521716 ] - [ E-Mail: a...@z...w.pl ] -

4. Data: 2001-04-21 01:07:40

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna napisał(a):

> On Thu, 19 Apr 2001 23:05:14 +0200, "fuksiu" <f...@k...net.pl> wrote:
>
> Witam

Czy wiecie dlaczego mężczyźni nie mogą zachorować na chorobę wściekłych
krów ?

Bo to świiiiiiinie!

--
Pozdrawiam, Kaja
f...@f...pl

obliczanie btw czlowieka
Endoproteza stawu biodrowego - prośba!
recepty - ilu pacjentow umiera i za jaka cene ?
Seminarium nt. laserowej korekcji wad wzroku
pigułki + wit.C