Mocowanie półek z zawieszkami mimośrodywymi

1. Data: 2009-08-25 20:43:06

Temat: Mocowanie półek z zawieszkami mimośrodywymi
Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mocował ktoś z Was może półkę ścienną z zawieszką regulowaną mimośrodową?
Dokładnie z taką: http://rejs.eu/katalog.php?id_prod=293

Chodzi mi o to, co zastosować w ścianę? Dziś przymierzałem najzwyklejszy
kołek rozporowy z hakiem prostym, ale wydaje mi się, że takie połączenie nie
będzie zbyt pewne. Hak w tej zawieszce jest stosunkowo "płytki" i lekko
odgięty. Wydaje mi się, że z haka prostego może się "zemknąć", no i istnieje
ryzyko, że jak wkręt w ścianie się lekko przekręci, to też półka może spaść.
Lepsze wydają mi się haki proste płaskie (takie jak do mocowanie bojlerów),
ale też nie do końca jestem przekonany.

Być może do takich zawieszek istnieją jakieś dedykowane rozwiązania?
Wspomoże ktoś dobrą radą?

Pozdrawiam
Czabu

2. Data: 2009-08-28 06:24:41

Temat: Re: Mocowanie półek z zawieszkami mimośrodywymi
Od: arch <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sie, 22:43, "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
wrote:
> [...]
> ale też nie do końca jestem przekonany.
>
> Być może do takich zawieszek istnieją jakieś dedykowane rozwiązania?

Witam.
Do takiej zawieszki w zupełności wystarczy zwykły płaski wkręt z
łebkiem takiej wielkości, żeby zmiescił sie w otwoerze zawieszki.

pozdr

lekki OT: Nowe apartamenty w Krakowie
Montaz anteny sat na ocieplonym bloku
Czy wymiana kaloryferow zeliwnych na nowe ma sens
jaka farba? czy technologia?
Malowanie sciany w pasy - jak ?