Mocowanie półek z zawieszkami mimośrodywymi

następny post »
From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Mocowanie półek z zawieszkami mimośrodywymi
Date: Tue, 25 Aug 2009 22:43:06 +0200

Witam,

mocował ktoś z Was może półkę ścienną z zawieszką regulowaną mimośrodową?
Dokładnie z taką: http://rejs.eu/katalog.php?id_prod=293

Chodzi mi o to, co zastosować w ścianę? Dziś przymierzałem najzwyklejszy
kołek rozporowy z hakiem prostym, ale wydaje mi się, że takie połączenie nie
będzie zbyt pewne. Hak w tej zawieszce jest stosunkowo "płytki" i lekko
odgięty. Wydaje mi się, że z haka prostego może się "zemknąć", no i istnieje
ryzyko, że jak wkręt w ścianie się lekko przekręci, to też półka może spaść.
Lepsze wydają mi się haki proste płaskie (takie jak do mocowanie bojlerów),
ale też nie do końca jestem przekonany.

Być może do takich zawieszek istnieją jakieś dedykowane rozwiązania?
Wspomoże ktoś dobrą radą?

Pozdrawiam
Czabu