Mocz na posiew

1. Data: 2008-04-05 00:09:24

Temat: Mocz na posiew
Od: "pawel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dlugo mozna trzymac w domu mocz w naczyniu jalowym zanim odda sie go na posiew?
pawel

2. Data: 2008-04-05 00:54:35

Temat: Re: Mocz na posiew
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-04-05 02:09 pawel pięknie wystukał/a:
> Jak dlugo mozna trzymac w domu mocz w naczyniu jalowym zanim odda sie go na posiew?
> pawel

Raz na pare dni się załatwiasz?

--
animka

3. Data: 2008-04-05 00:54:48

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2008-04-05 09:43:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" napisał:

> Jak dlugo mozna trzymac w domu mocz w naczyniu jalowym zanim
> odda sie go na posiew?

To zależy, do której jest czynne laboratorium :) A tak serio, mocz z
wieczora/nocy można jeszcze donieść rano. Dłużej nie radziłabym. Z tym
że oczywiście musi być trzymany w lodówce.

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2008-04-05 19:44:45

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał
> To zależy, do której jest czynne laboratorium :) A tak serio, mocz z
> wieczora/nocy można jeszcze donieść rano. Dłużej nie radziłabym. Z
> tym
> że oczywiście musi być trzymany w lodówce.

Robilam ostatnio corce i lekarka pouczyla mnie, ze powinien byc
"wysiany" do 4 godzin po pobraniu.

pozdrawiam
Gosia

6. Data: 2008-04-05 22:49:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałGosia" napisał:

> Robilam ostatnio corce i lekarka pouczyla mnie, ze powinien byc
> "wysiany" do 4 godzin po pobraniu.

Widać nigdy nie była w laboratorium. Ale oczywiście im szybciej, tym
lepiej.

--
Pozdrawiam - Aicha
"0 tolerancji! Może chcesz moherowy berecik aicha?"

kreatynia
o co tu chodzi???
Co to jest skilling?
Prośba o interpretację wyników.