Prośba o interpretację wyników.

1. Data: 2008-04-04 17:48:11

Temat: Prośba o interpretację wyników.
Od: b...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Witam, proszę o interpretację wyników badania krwii:
Mężczyzna 35 lat, wzrost 186 cm, waga~78 kg
Stwierdzone Hepatitis chronica B gradu minoris sine ibrosi.

WBC 5,64 K/ul, zakres referencyjny: 4-11
NEUT% 42,3 % 38-70
LYM% 42,2 % 21-50
MONO% 5,6 % 3-11
EOS% 7% 0-7
BASO% 0,8% 0-2
LUC% 2% 0-4

RBC 5,29 M/ul 4,3-5,7
HGB 16,3 g/dL 13,7-16,7
HCT 47,1% 40-50
MCV 89 fL 78-98
MCH 30,8 pg 27-34
CH 30,3 pg 28-36
MCHC 34,5 g/dL 32-36
RDW 12,8 % 11-15
HDW 2,5 g/dL 2,2-3,2

PLT 220 K/uL 150-400
MPV 9,8 fL 7-10,6
PCT 0,22% 0,12-0,36
PDW ! 44,2% 47,7-59,3 !
%MICRO 0,4%
%HYPO 0,3%
%MICRO/%HYPO 1,5%

Aminotransferaza asparaginianowa (AST) 28 IU/I 8-33
Aminotransferaza alaninowa ! (ALT) 56 IU/I
10-40 !

Sód w surowicy 140 mmol/I 135-148
Potas w surowicy 4,1 mmol/I 3,5-5,3
Wapń całkowity 9,7 mg/dl 8,7-10,4
Magnez w surowicy ! 2,5 mg/dl
1,7-2,4 !
Cholesterol całkowity w surowicy 180 mg/dl <200
Cholesterol HDL w surowicy 48 mg/dl >40
Triglicerydy w surowicy 99 mg/dl <250
Cholesterol LDL (wyliczany) 112 mg/dl <130
Wskaźnik aterogenności 3,7 <5

Jako przewlekle chory na WzW B, jestem pod stałą opieką
hepatologa...badania wykonałem w związku ze zmianą diety na prawie
bazmięsną, bez słodyczy, alkoholu itd. Z góry dziękuję za
pomoc.

2. Data: 2008-04-04 17:58:15

Temat: Re: Prośba o interpretację wyników.
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...badania wykonałem w związku ze zmianą diety na
>____prawie bazmięsną, bez słodyczy, ___
Może hepatolog się wytłumaczy ?
Albo napisz co znaczy "prawie".

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

arytmia - mozna pic kawe i cwiczyc??
atygmatyzm - dylematy
Nie powtórz? za medycyn?, że pedofilia i pederastia kłóci się ze zdrowym rozs?dkiem.
oponiak-gdzie operować?
Pytanie o szanse poczęcia