Modal?

1. Data: 2004-04-22 13:48:53

Temat: Re: Modal?
Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama wiem tylko tyle, że robią z tego bieliznę. A oto, co znalazłam:
"Modal to włókno stworzone na bazie wiskozy. Cechuje je duża odporność na
uszkodzenia i doskonale zachowuje kształt."
oraz
"Modal - włókno celulozy podobne do wiskozy, ale z ulepszonym wchłanianiem
wilgoci. Modal jest używany na przykład w koszulach męskich i w pościelach."

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-04-22 14:11:55

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest ten modal? Czym go ewentualnie zastapić?

Może to coś pomoże?
http://www.biust.pl/pasaz/informacje/modal.htm

pozdrawiam
Ania(Poznań)

1. Data: 2004-04-22 14:29:59

Temat: Modal?
Od: Julka <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam mieć taką włóczkę: 35% bawełny, 35% modalu i 30%
wiskozy.Co to jest ten modal? Czym go ewentualnie zastapić?
Dodam że z włóczki będzie robiona sukieneczka dla 5 miesięcznego
maleństwa.

Julka i Milusia (29.01.2004)
http://foto.onet.pl/albumy/album.html?id=20029&q=kru
szka&k=2