manekin (krawiecki albo sklepowy)

1. Data: 2004-04-22 13:33:58

Temat: manekin (krawiecki albo sklepowy)
Od: "justyna" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś wie, skąd można toto wziąć? (albo kupić) Albo może ktoś ma na
składzie złomu? :)))) Przydałby mi się bardzo.
Jestem z Warszawy.

1. Data: 2004-04-22 17:06:14

Temat: Re: manekin (krawiecki albo sklepowy)
Od: "Aniteczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy może ktoś wie, skąd można toto wziąć? (albo kupić) Albo może ktoś ma
na
> składzie złomu? :)))) Przydałby mi się bardzo.

O wlasnie...
Ja juz nawet myslalam nad tym, zeby sobie samej zrobic taki manekin...
Mam taka czesc od stojacego wieszaka (nozki z takim pionowym palikiem)
bez gory, wyglada to jak czesc manekina... Tylko jak na tym uformowac
postac? I z czego?
Moze ktos ma jakis pomysl?

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-04-22 17:10:27

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

widziałam "toto" :0) w hurtowni dodatków krawieckich oraz w
sklepie/komisie "wyposażenie sklepów", ale nie mam pojęcia ile to może
kosztować...

pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-04-22 19:52:14

Od: "Lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle moge byc pomocna, ze takie sklepowe czarne, o niestety okreslonych
rozmiarach 36, 38 itd... sa w Lodzi na tzw. Ptaku.
Wiem, bo kupilam , a mozna trafic nawet za 80 zl( netto)
pozdrawiam Lalka

1. Data: 2004-04-23 08:27:55

Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

cze