Moderowana?

1. Data: 2004-02-16 22:35:21

Temat: Moderowana?
Od: "KdH" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze ze grupe ktos moderuje, dlaczego nie ma wzmianki w nazwie?

Pzdro

2. Data: 2004-02-17 10:36:10

Temat: Re: Moderowana?
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 16 Feb 2004 23:35:21 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@w...pl> i powiedziała:

> Widze ze grupe ktos moderuje, dlaczego nie ma wzmianki w nazwie?

A musi być? Nie ma grupy niemoderowanej, więc nie ma od czego odróżniać.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

3. Data: 2004-02-17 10:40:49

Od: "KdH" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A musi być? Nie ma grupy niemoderowanej, więc nie ma od czego odróżniać.
>
> Zuzanka

?????
jestes nowa w necie?:))) Sa grupy na ktorych posty pojawiaja sie natychmiast
bo nie leza nigdzie i nie czekaja na sprawdzenie tresci - tzw. grupy
niemoderowane czyli zwykle grupy:)
Sa tez takie gdzie wysylasz posta a on pojawia sie po kilku godzinach (po
przeczytaniu i zaakceptowaniu) przez moderatora:)
Patrz np. grupa pl.seks i .seks.moderowana.

Pzdro

4. Data: 2004-02-17 15:38:12

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 17 Feb 2004 11:40:49 +0100, przyszła do mnie
> [...]

> przeczytaniu i zaakceptowaniu) przez moderatora:)
> Patrz np. grupa pl.seks i .seks.moderowana.

Przeczytałeś uważnie, to co napisałam? Nie musi być informacji w nazwie
grupy o tym, że jest moderowana, szczególnie w przypadku, że nie ma
niemoderowanej "alternatywy".

Zuzanka, niezbyt nowy moderator (1/2)

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

5. Data: 2004-02-17 15:46:42

Od: "KdH" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytałeś uważnie, to co napisałam? Nie musi być informacji w nazwie
> grupy o tym, że jest moderowana, szczególnie w przypadku, że nie ma
> niemoderowanej "alternatywy".
>
> Zuzanka, niezbyt nowy moderator (1/2)

Sory, cos wolno lapie:) Ale i tak uwazam ze wypadaloby napisac ze to
moderowana i tyle. A tak wogole to dlaczego ona jest moderowana i kto to
moderuje?

Pzdro

6. Data: 2004-02-17 17:03:34

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 17 Feb 2004 16:46:42 +0100, przyszła do mnie
> [...]

> Sory, cos wolno lapie:) Ale i tak uwazam ze wypadaloby napisac ze to
> moderowana i tyle. A tak wogole to dlaczego ona jest moderowana i kto to

Wszystko znajduje się w opisie grupy:

http://www.killfile.pl/opisy/pl.soc.uzaleznienia.txt

Moderowanie było jednym z warunków jest powstania, o czym możesz sobie
poczytać w archiwum: http://42.pl/url/11V

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

7. Data: 2004-02-18 23:22:07

Od: "Dete" <dawidt@NIE_CHCE_SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

Przychylam się do zdania przedpiścy i równiez uważam, że powinno być
wyszczególnione, że grupa jest moderowana. Dlaczego? Wyjaśniam poniżej.

> Wszystko znajduje się w opisie grupy:

> http://www.killfile.pl/opisy/pl.soc.uzaleznienia.txt

Owszem, znajduje się lecz czy każdy musi mieć obowiązek szukania opisu grupy
by dowiedzieć się tylko tego, czy jest moderowana czy nie? Nie sądzę.

> Moderowanie było jednym z warunków jest powstania, o czym możesz sobie
> poczytać w archiwum: http://42.pl/url/11V

Owszem i jestem w stanie zrozumieć dlaczego moderacja jest potrzebna. Nie
liczyłbym jednak na zrozumienie wszystkich użytkowników ( nie zapominajmy o
początkujących, którzy np. mają jakiś problem z nałogami, wklepują w
subskrypcji grup: "uzależnienia" i tyle ) wysyłającyh posty, nie pojawiające
się w krótkim czasie na serwerze, że nie wspomnę o ich nie pojawieniu się
wskutek moderacji.
No i w końcu, jeśli istnieją grupy, które w nazwie mają 'moderowana' i,
rzecz jasna, są moderowane, a pozostała - przytłaczająca większość - nie ma
tego wyrazu i nie jest moderowana, to w tym wypadku uważam iż nazwa
pl.soc.uzaleznienia wprowadza w błąd, sugerując, że nie ma moderatora.

Dete

8. Data: 2004-02-19 17:10:58

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 19 Feb 2004 00:22:07 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <dawidt@NIE_CHCE_SPAMU.gazeta.pl> i powiedziała:

> [...]
> by dowiedzieć się tylko tego, czy jest moderowana czy nie? Nie sądzę.

Skoro chce się na grupę pisać, wypada zarówno zapoznać się z
opisem grupy jak i poczytać archiwum.

> [...]
> się w krótkim czasie na serwerze, że nie wspomnę o ich nie pojawieniu się

Wtedy do wysyłającego idzie info o tym, że posting został
odrzucony (oczywiście oprócz tych, co mają ustawionego odspamiacza, ale
śmierć frajerom ;-)).

> [...]
> tego wyrazu i nie jest moderowana, to w tym wypadku uważam iż nazwa
> pl.soc.uzaleznienia wprowadza w błąd, sugerując, że nie ma moderatora.

No to działaj - możesz zaproponować na pl.news.nowe-grupy zmianę
nazwy na pl.soc.uzaleznienia.moderowana.

Powodzenia :-)

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

9. Data: 2004-02-22 22:21:51

Temat: Re: Re: Moderowana?
Od: Michal Koziara <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

En Thu, 19 Feb 2004 00:22:07 +0100 Dete a ecrit:

> Małgorzata Krzyżaniak wrote:
>
> Przychylam się do zdania przedpiścy i równiez uważam, że powinno być
> wyszczególnione, że grupa jest moderowana. Dlaczego? Wyjaśniam poniżej.

Zawsze można zmienić czytnik na taki, który pokazuje status grupy - np.
40tude Dialog (polecam, ale uwaga: uzależnia! ;-)

> Owszem, znajduje się lecz czy każdy musi mieć obowiązek szukania opisu grupy
> by dowiedzieć się tylko tego, czy jest moderowana czy nie? Nie sądzę.

Nie tylko powinien przeczytać opis, ale i poczytać grupę przez czas
jakiś, zanim wyśle pierwszego posta...

> [...]
> się w krótkim czasie na serwerze, że nie wspomnę o ich nie pojawieniu się

Cóż, jeśli ktoś ma problem z uzależnieniem (poważny), szansa na
znalezienie skutecznego rozwiązania na grupie dyskusyjnej jest
niewielka. Jeśli problem jest lżejszej wagi, można chyba poczekać te
parę godzin?

> [...]
> tego wyrazu i nie jest moderowana, to w tym wypadku uważam iż nazwa
> pl.soc.uzaleznienia wprowadza w błąd, sugerując, że nie ma moderatora.

Grupy, które mają w nazwie .moderowana są alternatywami dla ich
niemoderowanych odpowiedników i z tego względu posiadają wspomniany
dodatek.

Michel

--
Tento post je odeslan s pocitace a preto neobsahuje original podpisu
http://www.michelek.republika.pl (w budowie)

seks, internet, uzależnienie
esperal
LSD