Palenie - grupy wsparcia?

1. Data: 2004-02-17 09:26:30

Temat: Palenie - grupy wsparcia?
Od: "Adam" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy są jakieś grupy wsparcia na Śląsku dla ludzi chcących rzucić palenie?
Niestety nie poradze sobie sam a taka pomoc i wspolne wspieranie sie bardzo
by mi pomogly.
Wiem, ze wiele osob odpisze "palilem 2 paczki dziennie i rzucilem sam" - ale
ja tak nie potrafie, a bol glowy, kaszel, smrod i swiadomosc raka pluc
towarzysza mi na co dzien.
Chcialbym tez znalezc lepsza prace a kto mnie zatrudni kiedy musze co pol
godziny wychodzic "na fajke".
Chce w koncu z tym skanczyc!!!

z gory dzieki za odpowiedzi
adam

2. Data: 2004-02-17 23:16:30

Temat: Re: Palenie - grupy wsparcia?
Od: "xyz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> towarzysza mi na co dzien.
> Chcialbym tez znalezc lepsza prace a kto mnie zatrudni kiedy musze co pol

Cześć!!

Sądzę ze spotkanie z kimś z bractwa dominikanów będzie owocne, znają się na
sztuczkach piekielnych, o ludzkich też sporo wiedzą. Sam bym poszedl ale się
wstydzę ;(

Moderowana?
seks, internet, uzależnienie
esperal