Mój świat runął

1. Data: 2004-12-20 11:47:59

Temat: Mój świat runął
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Właśnie się dowiedziałem że moja żona kocha innego. My jestesmy małżeństwem
z prawie 3 letnim stażem i 2 letnim dzieckiem.
Zona poznała swą nową miłość jakieś 3 miesiące temu. Ja już od dłuższego
czasu coś podejrzewałem ale nie myslałem że to aż tak daleko zaszło.
W ostatni weekend podsłuchałem ich rozmowę i przyparłem żonę do muru.
Przyznała się że kocha tego innego, chce byc z nim i jesli on się
zadeklaruje że też ją będzie kochał zawsze to odejdzie do niego ( a raczej
ja będę musiał się wyprowadzić). Jestem załamany.
Mówi że mnie też kocha ( w co ja nie wierzę) i dlatego się wacha którego z
nas wybrać. Twierdzi że ja mam same plusy a mój rywal same minusy i jesli by
wybierała racjonalnie to by wybrała mnie ale jej uczucia i emocje powodują
że chce być z nim. Mnie juz zna, wie na co mnie stać, jaki jestem. On jest
dużą niewiadomą, nie wiadomo jak się zaopiekuje rodziną.
Narazie chce sobie dać parę dni lub tygodni czasu żeby nie wybierać pod
wpływem emocji. Nie wiem jak ja przezyję te dni.
Nie mozemy spać, ciągle oboje płaczemy, chcemy zeby bylo jak przed poznaniem
owego faceta.
Do tego jest nasza córeczka którą bardzo kocham i nie wyobrażam sobie jak
mam być bez niej.
Kocham wciąż zonę. Wiem że jeśli mnie wybierze to i tak będzie pewna rana i
rysa w naszym związku. Ale chciałbym dać naszemu małżeństwu jeszcze szansę.

Pozdrawiam
Darek