Moja córka(4) wymyśliła nową grę ...

1. Data: 2006-02-02 17:37:42

Temat: Moja córka(4) wymyśliła nową grę ...
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. zasady zostawmy na boku, bo chodzi właściwie o to, że gra nazywa
się "gejsball", co było przyczynądużej wesołości mojej i żony ...
Czego i innym życzę.

Chyba, że nie ...

2. Data: 2006-02-02 18:12:43

Temat: Re: Moja córka(4) wymyśliła nową grę ...
Od: "Kamilka" <k...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wow chyba za duzo tv oglada nie?? bo mi tez sie juz to wszystko udziela :D

ps.bystrzacha z niej :)

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> .. zasady zostawmy na boku, bo chodzi właściwie o to, że gra nazywa
> się "gejsball", co było przyczynądużej wesołości mojej i żony ...
> Czego i innym życzę.
>
> Chyba, że nie ...

Kumulacja
jedynacy
PROZAC i odpowiedniki - jakie, jak, za ile
Zapomnienie
Aseksualnosc