Kumulacja

1. Data: 2006-02-02 11:32:03

Temat: Kumulacja
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzuciła mnie dziewczyna, dodakowo jestem jedynakiem. Cierpię również na
aseksualność, przy czym widzę wszędzie czarne napisy. Utraciłem ostatnio
przyjaciela oraz nie ukrywam, że jestem w błednym kole nałogu. Dosyć często
występują u mnie tiki nerwowe, podejrzewam że to kobieca zemsta. Czuję się
nękany przez jakiegoś gościa z OBOP-u, który ciągle chce robić jakieś
sondaże. Co sądzicie ?

:)
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2006-02-02 11:43:27

Temat: Re: Kumulacja
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> [...]
> występują u mnie tiki nerwowe, podejrzewam że to kobieca zemsta. Czuję się
> nękany przez jakiegoś gościa z OBOP-u, który ciągle chce robić jakieś

mutacja ptasiej grypy? :)
--
careful with that axe Eugene!

3. Data: 2006-02-02 11:51:04

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):
> jakieś sondaże. Co sądzicie ?

"A gdzie Twoje pasje, krzyzowki,lektury, pisanie???
I co Tobie pozostaje???..."
;)

4. Data: 2006-02-02 12:12:03

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote
t2.aster.pl

> [...]
> często występują u mnie tiki nerwowe, podejrzewam że to kobieca zemsta.
> Czuję się nękany przez jakiegoś gościa z OBOP-u, który ciągle chce robić

Nie martw się. Wciąż jeszcze możesz być dawcą organów

pozdrawiam
vonBraun

5. Data: 2006-02-02 12:23:14

Od: "Meszuge" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl> napisał w
wiadomości news:0d74.000000fe.43e1f712@newsgate.onet.pl...
> Przemysław Dębski wrote
t2.aster.pl

A wiesz? Ja Cię też nie lubię.

--
Pozdrawiam serdecznie - Meszuge

(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")

6. Data: 2006-02-02 12:41:50

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> mutacja ptasiej grypy? :)

Nie pisałem, że ćwierkam żałosnie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2006-02-02 12:43:23

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "A gdzie Twoje pasje, krzyzowki,lektury, pisanie???
> I co Tobie pozostaje???..."
> ;)

"Jezus mnie kocha"

:)
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2006-02-02 13:01:12

Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl> napisał w wiadomości

> Nie martw się. Wciąż jeszcze możesz być dawcą organów
> pozdrawiam
> vonBraun

Albo onanistą :-)

--
Paweł
uwaga na hosting tpi.pl !!

9. Data: 2006-02-02 13:06:20

Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl> napisał w wiadomości
> Przemysław Dębski wrote
t2.aster.pl

idź do seminarium

Hyde

10. Data: 2006-02-02 13:54:29

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> występują u mnie tiki nerwowe, podejrzewam że to kobieca zemsta. Czuję się
> nękany przez jakiegoś gościa z OBOP-u, który ciągle chce robić jakieś

Jak nic to kumulacja!
:-)x

jedynacy
PROZAC i odpowiedniki - jakie, jak, za ile
Zapomnienie
Aseksualnosc
czarne napisy