czarne napisy

1. Data: 2006-01-31 18:17:15

Temat: Re: czarne napisy
Od: zielsko <zielsko_p@wywal_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-01-2006 o 19:20:27 Jesus <n...@p...onet.pl> napisał:

[...]
> drogach, giną masowo w wypadkach drogowych to już nie jest to tragedia.

A kto powiedział, że nie tragedia?
W 3 dość często były informacje i repo. dotyczące zmarznięć, bolączek
ogrzewalni i noclegowni itd.

--
Paweł Zioło
http://my.opera.com/zielski/albums/

2. Data: 2006-01-31 18:20:27

Temat: czarne napisy
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobili aferę to zaczeli odśnieżać dachy.
Ciekawe, że za jednych się modlą, rozpaczają, a jak ludzie zamarzają na
drogach, giną masowo w wypadkach drogowych to już nie jest to tragedia.
Może chodzi o masową śmierć w tym samym miejscu i tym samym czasie.

3. Data: 2006-01-31 19:03:25

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zrobili aferę to zaczeli odśnieżać dachy.

- paranoja z tymi dachami się zrobiła. To ukazuje jak ludzie nie mają
jakiegoś solidnego chwytu rzeczywistości. Ta gorączkowa akcja z odśnieżaniem
dla mnie znaczy tyle, co przyznanie, że wcześniej sprawa śniegu była
całkowicie poza kontrolą. Rzeczywistość zaskoczyła. I tak od jednego
zaskoczenia do następnego. Ile spraw jest teraz całkowicie poza kontrolą?

4. Data: 2006-01-31 19:05:34

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drogach, giną masowo w wypadkach drogowych to już nie jest to tragedia.
> Może chodzi o masową śmierć w tym samym miejscu i tym samym czasie.

Masz jakis zal do ludzi? O co?
Albo inaczej: napisz co inni ludzie powinni robic.
Duch

5. Data: 2006-01-31 22:18:33

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> Masz jakis zal do ludzi? O co?
> Albo inaczej: napisz co inni ludzie powinni robic.
> Duch

Takich błędów nie wolno powtarzać.
Niedawno u nas w gdańsku przecież jeden sklep podobnie się od sniegu
rozpieprzył i po tym jakoś reszta nadal nie kiwnęła palcem sądząc, że
oni mają mocniejsze.
Więc myślę, że dobrze że to nagłośnili.

Te żałoby są troszkę śmieszne. Taka pokazówka.

6. Data: 2006-01-31 22:23:24

Od: zielsko <zielsko_p@wywal_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-01-2006 o 23:18:33 Jesus <n...@p...onet.pl> napisał:

[...]
> Te żałoby są troszkę śmieszne. Taka pokazówka.

Bo częściowo chodzi o pokazanie czegoś.

7. Data: 2006-02-01 08:22:15

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Takich błędów nie wolno powtarzać.

Mnie juz nie bawi gdy ktos siedzi w cieplym fotelu z pilotem w reku i mowi
innym co powinni robic.
Co sam robisz? Uczysz sie? Jak z nauka dobrze Ci idzie? Powinienes starac
sie w nauce? A jest tak?
A moze pracujesz? Dobrze pracujesz? Dobrze zarabiasz? Powinienes przeciez.

> Te żałoby są troszkę śmieszne. Taka pokazówka.

Cala telewizja to "pokazowka". Po to ona jest.
Jesli pokazowka nie odpowiada to sie jej nie oglada.

Jakby nic nie pokazywali w zwiazku z tragedia to bylyby glosy,
ze "taka tragedia a telewizja obojetna wobec tego".

Pozdrawiam,
Duch

8. Data: 2006-02-02 11:44:59

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> Mnie juz nie bawi gdy ktos siedzi w cieplym fotelu z pilotem w reku i mowi
> innym co powinni robic.

Raz robiłem coś od czego zależało życie ludzi na okręcie wojennym i
starałem się myśleć. Chociaż na swoje bezpieczeństwo nie dbałem może
dostatecznie, to jeśli chodzi o innych myślałem podwójnie.

9. Data: 2006-02-02 13:24:44

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_onet_pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

> Raz robiłem coś od czego zależało życie ludzi na okręcie wojennym i starałem się
myśleć. Chociaż na swoje bezpieczeństwo nie
> dbałem może dostatecznie, to jeśli chodzi o innych myślałem podwójnie.

Normalka. Jak to Jesus...

--
Sławek

10. Data: 2006-02-02 19:03:36

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> starałem się myśleć. Chociaż na swoje bezpieczeństwo nie dbałem może
> dostatecznie, to jeśli chodzi o innych myślałem podwójnie.

Byłeś na wojnie?
Nietoperek

Utrata przyjaciela
Mózg - zrób to sam (jak Adam Słodowy)