jedynacy

1. Data: 2006-02-01 17:18:50

Temat: jedynacy
Od: "aikon" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pisze prace magisterska o jedynakach i poszukuje chetnych do
wypelnienia ankiety. Zwracam sie nie tylko do jedynaków, ale takze
do osób znajacych badz nie znajacych jedynaków. Ankieta jest
calkowicie anonimowa, wypelniana w internecie i zajmie co najwyzej
10 minut. Instrukcja i dokladny cel dolaczone sa do ankiety.
Jezeli jest ktos chetny prosze o przeslanie adresu e-mailowego.

2. Data: 2006-02-01 17:56:31

Temat: Re: jedynacy
Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia aikon napisał(a) w wiadomości
<news:drqqee$cet$1@inews.gazeta.pl> takie słowa:

> Zwracam sie nie tylko do jedynaków, ale takze
> do osób znajacych badz nie znajacych jedynaków.

Tłumy znających i nie znających jedynaków z pewnością zasypią Cię ofertami
:)

Amnesiak

3. Data: 2006-02-02 02:50:49

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aikon <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> 10 minut. Instrukcja i dokladny cel dolaczone sa do ankiety.
> Jezeli jest ktos chetny prosze o przeslanie adresu e-mailowego.

wal na mojego gazetowego e-maila, ja sie spotykam z jedynkaiem juz od 3 lat.

4. Data: 2006-02-02 07:06:21

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 10 minut. Instrukcja i dokladny cel dolaczone sa do ankiety.
> Jezeli jest ktos chetny prosze o przeslanie adresu e-mailowego.

Dajesz te ankiete, znam takiego jednego juz od 8-miu lat.

--
Pozdrawiam Mateusz

5. Data: 2006-02-02 10:59:27

Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

aikon @ 1.02.2006, 18:18:

> Jezeli jest ktos chetny prosze o przeslanie adresu e-mailowego.

I ja, i ja! Z mailem chyba sobie poradzisz.

--
hope, fate {
display: none !important;

6. Data: 2006-02-02 13:23:29

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_onet_pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

" Himera" <h...@g...pl> napisała w wiadomości

> wal na mojego gazetowego e-maila, ja sie spotykam z jedynkaiem juz od 3 lat.

O trzy lata za długo. Nie dlatego jednak, że to jedynak.

--
Sławek

7. Data: 2006-02-02 16:05:26

Od: "RuleZZZ" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Pisze prace magisterska o jedynakach i poszukuje chetnych do
> wypelnienia ankiety

Wal na maila.

> Pozdrawiam

Greetz, RuleZZZ

8. Data: 2006-02-02 16:44:36

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] <sl_d(na_onet_pl)@tutaj.nic> napisał(a):

> " Himera" <h...@g...pl> napisała w wiadomości

> O trzy lata za długo. Nie dlatego jednak, że to jedynak.

mozesz uzasadnic odpowiedz?

9. Data: 2006-02-02 20:10:00

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_onet_pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

" Himera" <h...@g...pl>
napisał w wiadomości news:drtctk$n8n$1@inews.gazeta.pl...

> mozesz uzasadnic odpowiedz?

W dwóch słowach się nie da, a w trzystu nie zrozumiesz. ;-)

Wielokrotnie Ci odpisywałem. Jeśli zapomniałaś (albo nie doczytałaś),
co sądzę o Twoim związku, przejrzyj wątki, które kiedyś rozpoczęłaś
i odszukaj moje odpowiedzi:

http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/bro
wse_frm/thread/93fd0a21bc6a3993/9c65634fa1de5d13#9c6
5634fa1de5d13

oraz:

http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/bro
wse_frm/thread/653cd8473d22d8ab/beaed82b9a208ec2#bea
ed82b9a208ec2

To było dawno temu, napisz więc, czy coś się zmieniło w waszych
relacjach. Czy on chce się z Tobą ożenić? Czy Ty chcesz za niego
wyjść? Czy może będziecie ze sobą "chodzić" bez końca? Co znaczy:
nie tak znowu długo...

--
Sławek

10. Data: 2006-02-02 20:36:22

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] <sl_d(na_onet_pl)@tutaj.nic> napisał(a):

> W dwóch słowach się nie da, a w trzystu nie zrozumiesz. ;-)

aha

> [...]
> relacjach. Czy on chce się z Tobą ożenić? Czy Ty chcesz za niego
> wyjść? Czy może będziecie ze sobą "chodzić" bez końca? Co znaczy:

faktycznie daaaawno to bylo, eh.

wiele sie zmienilo, po pierwsze nie jestem juz tak zazdrosna, pewnie dlatego
ze odzyskalam pewnosc siebie.

ale nie chce pisac o swoim zwiazku na usenecie, zbyt wiele tu niepowolanych
oczu.

pozdrawiam.

PROZAC i odpowiedniki - jakie, jak, za ile
Zapomnienie
Aseksualnosc
czarne napisy
Utrata przyjaciela