Moje nowe naczynka do mikrofalówki... ;-) i ksiązka o gotowaniu w mikrofalówce...

1. Data: 2001-11-12 13:15:48

Temat: Re: Moje nowe naczynka do mikrofalówki... ;-) i ksiązka o gotowaniu w mikrofalówce...
Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9sob9j$215$1@news.onet.pl...
: A a propos gołąbków mam głupie pytanie - czy dobrym pomysłem na zmiękczenie
: kapusty do zawijania mięsa jest włożenie jej do mikrofalówki zamiast
: obgotowywania w całości i zdejmowania kolejnych liści i ponownego
: obgotowywania? Dobrze kombinuję? Jakoś mnie chętka na gołąbki naszła, a
: sadzę, że tak byłoby wygodniej... To jak robiłaś? Intuicja mnie nie zawodzi?

Kupilam kapuste wloska. Nie byla zbyt stara, wiec postanowilam wykorzystac
widziana tu kiedys porade i w calosci (bez gleba) wlozylam do mikrofalowki. Moc
ustawiona na max - tj. 800W i czas 6 minut. Odchodzily latwo i byly chrupiace.
Moja "brzydsza" polowa stwierdzila, ze nie lubi takich. Ja zjadlam jako
eksperyment kuchenny. Mysle, ze gdybym nastawila na 10 min bylyby lepsze. A
golabki "gotowalam" przez 13 min. Nie wiem czy dobrze zrobilam ustawiajac sama
kapuste na talezu obrotowym?. Moze trzeba bylo na glebszym talerzu i kilka lyzek
wody? ;o)
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-11-12 17:29:33

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:gugvut4h4afttuktq3psg1akdc91s3rb8v@4ax.com...

> Joasiu - a juz SAMA wlaczasz te machine piekielna??

Krysiu jak sie na diabla troche popatrzy to nie taki on straszny jak go
maluja - sama juz ja wlaczam i dziala... ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-12 17:30:23

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
sama
> kapuste na talezu obrotowym?. Moze trzeba bylo na glebszym talerzu i kilka

Dzięki o dobrodziejko... Jutro kupię kapustę i zobaczę co z tego wyniknie!

1. Data: 2001-11-12 17:57:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>kapuste na talezu obrotowym?. Moze trzeba bylo na glebszym talerzu i kilka lyzek

ja to bym te kapustke wlozyla do wora cala i w mikrofale. jak
pare kropli wody to to sie z tego potem robi para i ta para wlazi
w cala kapuste i jest w miare rownomiernie (chyba). sma kapusta
luzem schenie szybko i tam gdzie sucha to taka nedzna jest.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Chleb
Krokiety