Trzeba sobie dogadzac.

1. Data: 2001-11-12 08:31:28

Temat: Trzeba sobie dogadzac.
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam bardzo smacznie i nie mniej serdecznie.

Kilka nowych pomysłów na tanie/drogie, szybkie/dłuższe, tradycyjne/nowoczesne,
kwaśne/słodkie etc. dogadzanie sobie i innym na www.mniammniam.pl
Konkurs trwa - można wygrać za opinię ocet balsamiczny.
Inny konkurs też jest - dla subskrybentów.
Generalnie jest pysznie i cytrynowo i niegługo Boże Narodzenie i gra depesz
mołd.

I bardzo wszystkim życzę, by ten poniedziałek okrutny był jak najkrótszy.

Serdecznie zapraszam i życzę smacznego
Grzegorz Ostrowski: "gotowanie dla innych to wielka przyjemność"
www.mniammniam.pl
[---Smaczne Strony Internetu---]

1. Data: 2001-11-12 09:16:26

Temat: Odp: Trzeba sobie dogadzac.
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

skoro oglaszasz na grupie to po jaki czort wysylasz na priv...???:)))))
przecie ja ta grupe zawsze i wszedzie wiec niepotrzeba mi na priv.

mechcia
taaaak, oby poniedzialek juz sie konczyl!

1. Data: 2001-11-12 09:26:46

Temat: Re: Trzeba sobie dogadzac.
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> skoro oglaszasz na grupie to po jaki czort wysylasz na priv...???:)))))
> przecie ja ta grupe zawsze i wszedzie wiec niepotrzeba mi na priv.

Mechciu to się wyrejestruj...
Pewnie się zarejestrowałaś na stronie, że chcesz subskrybować informację o
nowościach na stronie...
Nie każdy kto jest użytkownikiem strony jest też subskrybentem grupy...
--
Joanna - w roli adwokata Grzesia... ;-)))
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-12 12:26:00

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message

Rzecz w tym Joanno, że Grześ w namiętny sposób zajmuje się spamem. Znam
kilka osób które NA PEWNO nie subskrybują wiadomości kuchennych, a mimo tego
ich skrzynki są zasypywane spamem od Grzegorza Ostrowskiego.

--
pozdrawiam gorąco, misiczka
My kobiety nigdy nie mówimy wprost, czego chcemy,ale wściekamy sie,

1. Data: 2001-11-12 12:29:14

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
tego
> ich skrzynki są zasypywane spamem od Grzegorza Ostrowskiego.

Wiesz... może mają złośliwych i głupich kolegów... Co za problem wejść na
stronę i wpisać adres?
Ja zaczęłam dostawać maile z nowościami na stronie jak się
zarejestrowałam... mimo, to, że mój adres Grześ miał już wcześniej...
--
Joanna, która nie lubi pochopnego oskarżania ludzi...
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-12 13:09:51

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Joanna, która nie lubi pochopnego oskarżania ludzi...
> http://jduszczynska.republika.pl

Ja pochopnie nie oceniam. Rozmawiałam o tym z Grzeskiem. Przyznał sie, ze
spamuje, choć, on uważa, ze rozsyła jedynie reklamy ;->
Tak więc pochopnie nikogo nie oskarżam.

--
pozdrówka, misi :-)
Nic nie rodzi się równie szybko jak uczucie antypatii.

1. Data: 2001-11-12 17:32:02

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Ja pochopnie nie oceniam. Rozmawiałam o tym z Grzeskiem. Przyznał sie, ze
> spamuje, choć, on uważa, ze rozsyła jedynie reklamy ;->

Cóż... to mi do głowy nie przyszło...
--
Joanna nieco zszokowana
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-12 21:46:23

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@w...pl> a écrit dans le message :
9...@m...org.invalid...

> Ja pochopnie nie oceniam. Rozmawiałam o tym z Grzeskiem. Przyznał sie, ze
> spamuje, choć, on uważa, ze rozsyła jedynie reklamy ;->
> Tak więc pochopnie nikogo nie oskarżam.

Jak juz pisalam wczesniej, dostaje ragularnie spam od G lub od jego kolegi
Marka Ostrowskiego. Nigdy sie nie rejestrowalam.
Dlaczego ? Tylko nadawca wie.

--
Niesz !

hamburgery