hamburgery

1. Data: 2001-11-12 08:09:57

Temat: hamburgery
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

Ale dobre zrobilam wczoraj hamburgery z pszenicy i orzechow. Moje bobo wcinalo
z miodem, az mu sie uszy trzesly. Na kolacje zas zaimprowizowalam na temat
pizzy. Nic juz nie mialam w lodowce oprocz drozdzy i fety, wiec postanowilam
zrobic calzone z nadzieniem z fety przesmazonej z cebulka. Wnetrze ciasta
posmarowalam oliwa, rozlozylam mase z fety, zakrylam a wierzch posmarowalam
jeszcze oliwa i posypalam tymiankiem i kaparami. Dobre bylo:)))
Wpadlam tez na inny pomysl, ktory pewnie zrealizuje niebawem. Chce mianowicie
zrobic takie male calzone, ktore mozna wziac do reki. W srodku to juz do sie
podoba: sos pomidorowy albo po alzacku troche gestej smietany, szynka,
krewetki, ser itp. Wyjda z tego takie zgrabne pizze-kanapki, fajne na piknik
(no, co prawda juz teraz nie pora na pikniki, ale co mi tam...) albo mezowi do
pracy. Mozna to tez odgrzac w mikrofalowce albo piekarniku. Dobry pomysl??

Kalina

1. Data: 2001-11-12 08:19:57

Temat: Re: hamburgery
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mezowi do
> pracy. Mozna to tez odgrzac w mikrofalowce albo piekarniku. Dobry pomysl??

Wiesz, nie tak dawno był post o pizzowych buleczkach, wlasnie takich do
jedzenia na goraco i zimno, dobrych do zabrania w teren ;-)
Ktos zrobil te buleczki i bardzo chwalil.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-11-12 09:21:04

Od: "DanaB" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@m...ch> napisał w wiadomości
> Wpadlam tez na inny pomysl [...] zrobic takie male calzone, ktore mozna
wziac do reki. W srodku to juz do sie podoba: [...]> Kalina

Robie takie pierozki ze zwyklego ciasta na pizze, najczesciej z nadzieniem z
pieczarek i parowek, czasami z kukurydza z i topionym serkirm. Moi panowie
nazywaja je klapiaki - to po poznansku odstajace uszy.

--
DanaB
www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-11-12 09:38:26

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Robie takie pierozki ze zwyklego ciasta na pizze, najczesciej z nadzieniem z
> pieczarek i parowek, czasami z kukurydza z i topionym serkirm

Czyli nic nowego nie wymyslilam, ale przypomnienia warte:))))

Kalina

1. Data: 2001-11-12 09:53:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Robie takie pierozki ze zwyklego ciasta na pizze, najczesciej z nadzieniem z
>pieczarek i parowek, czasami z kukurydza z i topionym serkirm. Moi panowie
>nazywaja je klapiaki - to po poznansku odstajace uszy.

Dana!!! Jestes!!! Gdzie sie chowalas???
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-12 11:37:33

Od: "DanaB" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:807vut00tev9td5vuljrpu9evka1g03ei6@4ax.com...

> Dana!!! Jestes!!! Gdzie sie chowalas???
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Mlodsze dziecie rozbolala glowka i wyladowalismy na tydzien w szpitalu na
wszystkich mozliwych badaniach. Dziecko zdrowe, ja jakos powolutku dojde do
siebie.

--
DanaB
www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-11-12 19:01:41

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

<n...@m...ch> wrote:

> Ale dobre zrobilam wczoraj hamburgery z pszenicy i orzechow.

Przepraszam, ale czje sie jak ignorant. Czegos takiego nie ma chyba na
swiecie?

Wladyslaw

1. Data: 2001-11-12 19:14:01

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale czje sie jak ignorant.

Ludzie!!! Oczom wlasnym nie wierze... "Zagielam" Wladyslawa... Chyba mi sie tu
jakies laury naleza:)))

Tylko, ze zaraz sie dowiem, ze moj hamburger nie ma racji bytu:((

 Czegos takiego nie ma chyba na
> swiecie?

Zamiast mielonego miesa uzylam mielonej przegotowanej poprzedniego dnia
pszenicy i mielonych orzechow wloskich. Do tego dodalam jajko, sol i pieprz.
Uformowalam plaskie placki i upieklam na patelni. Nazywa sie to w mojej
ksiazce "hamburger des céréales":))) Wygladem bardzo to przypomina prawdziwe
hamburgery tylko w smaku jest o wiele lepsze:))

pozdrawiam

Kalina

1. Data: 2001-11-12 19:57:13

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@m...ch> napisał w wiadomości
> Ale dobre zrobilam wczoraj hamburgery z pszenicy i orzechow.

Hejeczka;-)))

Ja może jakaś niedzisiejsza, ale nurtuje mnie pytanie JAK się robi takie
hamburgery? Mogę prosić o wyjaśnienie...

Pozdrawiam serdecznie

Kaliope stanowiąca znak zapytania dzisiejszego wieczora

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-11-14 05:26:36

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

<n...@m...ch> wrote:

> [...]
> Uformowalam plaskie placki i upieklam na patelni. Nazywa sie to w mojej

Rozumiem, to francuskie. Moze to cos wyjasnai, ale chyba pora umierac.

Wladyslaw

Re: hamburgery
Re: problem z wagą
Re: kasza manna - czym zastapic?