Moje podsumowanie

Data: 2002-04-19 09:32:30
Temat: Moje podsumowanie
Od: "Piotr Krawczyk" <k...@p...onet.pl>

Ciekawa dyskusja, choc troszke nudna przy koncu a poztym calkowicie
bezpodstawna. Argumenty kolegi Negatywa byly ... hmm ... powiedzmy troszke
zawezone do pojedynczych przypadkow. Nie da sie zaprzeczyc, ze kolega
Negatyw nie lubi religii i ja mu tego nie bronie ale niech choc uzna
niektore z jej postulatow np. WOLNOSC JEDNOSTKI i SUMIENIE, nie sadze, aby
atak na lekarzy nie przepisujacych pigulek antykoncepcyjnych byl czyms
dobrym. Radze sie zastanowic nad naprawde 100% metoda antykoncepcji (nawet
tabletki maja promil ryzyka) a metoda ta jest abstynencja seksualna i nie
potrzebujesz zadnego lekarz, zeby to zaordynowal ;).

Pozdrawiam Widz