Postinor

1. Data: 2002-04-14 18:47:40

Temat: Postinor
Od: "Asieńka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Postinor moze przepisac mi kazdy ginekolog? Niestety w sobotni poranek
nie zapanowalam nad soba, i teraz sie oczywiscie "troszke" martwie! Mysle
zeby jutro isc do lekarza i poprosic go o Postinor, czy juz nie jest za
pozno?
Czy jak zrobie test ciazowy, to juz bedzie wiadomo czy jestem w ciazy?
Wiele tych pytan, w sumie bez skaldu i ladu, ale denerwuje sie!!!
Klusia:))

2. Data: 2002-04-14 20:45:34

Temat: Re: Postinor
Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to moze idz w srode.;-))
> Postinor bierze sie w 1 godzine po stosunku. Ty chcesz w
> 48h...hmmm..teoretycznie zadziala ale prawodpodobiensto ze skutecznie
> zadziala bedzie rzedu 20%.

To akurat jest bzdura, bo Postinor mozna brac DO 72 h po stosunku. Co prawda
im pozniej, tym gorzej...
L.

3. Data: 2002-04-14 20:45:59

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a9citn$13r$1@news.onet.pl>, p...@p...onet.pl
says...

4. Data: 2002-04-14 20:51:33

Od: Dawid Rynkowski <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to moze idz w srode.;-))
> Postinor bierze sie w 1 godzine po stosunku. Ty chcesz w
> 48h...hmmm..teoretycznie zadziala ale prawodpodobiensto ze skutecznie
> zadziala bedzie rzedu 20%.
nie tylko prawdopodobienstwo jest nikle ale rownierz ryzyko uszkodzenia
plodu jest duze - wiec postinor odpada !
test ciazowy to zalezy od testu - na tescie jest napisane po jakim
czasie powinno sie go wykonac - z reguly po tygodniu od dnia
zaplodnienia. :) - i nie martw sie - napewno wszystko jest wporzadku

5. Data: 2002-04-15 09:17:00

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asieńka" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy Postinor moze przepisac mi kazdy ginekolog?

Niestety nie każdy. Są tacy, którzy nie przepisują żadnych środków
antykoncepcyjnych ... .
margaretka

6. Data: 2002-04-15 15:25:42

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Livia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To akurat jest bzdura, bo Postinor mozna brac DO 72 h po stosunku. Co
prawda
> im pozniej, tym gorzej...
> L.

a przepraszam bardzo...
SKAD MASZ INFORMACJE ZE POSTINOR DZIALA DO 72 GODZIN???
chetnie bym sie dowiedzial...
czyzby Gedeon Richter cos zmienil? ;))))

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

7. Data: 2002-04-16 01:20:12

Od: a...@n...net (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Apr 2002 17:25:42 +0200 w artykule <a9erd7$ntm$1@news.tpi.pl>
WaldiM <w...@a...pl> napisano co następuje:
>a przepraszam bardzo...
>SKAD MASZ INFORMACJE ZE POSTINOR DZIALA DO 72 GODZIN???
>chetnie bym sie dowiedzial...
>czyzby Gedeon Richter cos zmienil? ;))))

Pewnie się komuś pomylił postinor z metoda Yuzpe.

--
Marcin

8. Data: 2002-04-16 14:35:05

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
line.com.sg...
> Dnia Mon, 15 Apr 2002 17:25:42 +0200 w artykule <a9erd7$ntm$1@news.tpi.pl>
> WaldiM <w...@a...pl> napisano co następuje:
>
> Pewnie się komuś pomylił postinor z metoda Yuzpe.

tez mi sie tak widzi... co prawda Gedeon Richter ciagle miesza i zmienia...
z 1 godziny na 12 potem na 24 potem znow na 12... ale ostatnio chyba jest 24
godziny... ale nigdy nie bylo ich 72...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

9. Data: 2002-04-17 13:49:53

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Niestety nie każdy. Są tacy, którzy nie przepisują żadnych środków
> antykoncepcyjnych ... .

To co? Jakis dupek ma decydowac o konforcie zycia seksualnego ?????!
Gdyby taki lekarz (pomijajac oczywiste aspekty zdrowotne) nie zapisalby
mojej Partnerce srodka antykoncepcyjnego - nastepniego dnia wytoczylbym mu
proces. I wygralbym na 100%.

Pozdro
Negatyw

10. Data: 2002-04-17 14:32:44

Od: a...@n...net (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Apr 2002 15:49:53 +0200 w artykule <a9juh9$aaj$1@news.tpi.pl>
Negatyw <n...@s...pl> napisano co następuje:
> [...]
>mojej Partnerce srodka antykoncepcyjnego - nastepniego dnia wytoczylbym mu

Ta twoja partnerka to zawsze chodzi do lekarza w towarzystwie świadków, a
co najmniej z magnetofonem?

--
Marcin

ntg antropologia
szukam leku
Zarys Anatomii Czlowiek - czy ktos ma opinie???
Kolana
otylosc - prosze o pomoc