Zarys Anatomii Czlowiek - czy ktos ma opinie???

1. Data: 2002-04-14 16:56:07

Temat: Zarys Anatomii Czlowiek - czy ktos ma opinie???
Od: "pogrzbacz" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ksiazka jest autorstwa :
Prof.dr med. ADAM KRECHOWIECKI
Prof. dr hab. n. med. FLORIAN CZERWIEŃSKI

Czy ksiazka ta jest godna uwagii dla studenta medycyny ?

2. Data: 2002-04-14 19:28:40

Temat: Re: Zarys Anatomii Czlowiek - czy ktos ma opinie???
Od: "Ivan" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ksiazka jest autorstwa :
> Prof.dr med. ADAM KRECHOWIECKI
> Prof. dr hab. n. med. FLORIAN CZERWIEŃSKI
>
> Czy ksiazka ta jest godna uwagii dla studenta medycyny ?

A Bochenek nie wystarczy???

3. Data: 2002-04-15 06:19:43

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Ivan" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A Bochenek nie wystarczy???

No bez przesady, Krechowiecki jest calkiem niezly jako zwiezle kompendium
kosci i miesni (przynajmniej ja tak go uzywalem), a Bochenek jest 6 x
grubszy i stanowi zupelnie inna jakosc. Nie wyobrazam sobie uczenia sie
anatomii jedynie z Bochenka.
Krechowiecki jest w miare niezly, o ile nie jest jedynym podrecznikiem.
Ze zwiezlych (bardzo) repetytoriow polecam jeszcze Voss'a, choc operuje
jeszcze starym mianownictwem..

Najlepszego.

m.

4. Data: 2002-04-15 17:19:55

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez sobie nie wyobrazalem uczyc sie anatomii z bochenka , dopeiro jak moj
sznowny asystent pwoiedzial " macie sie uczyc tylko z bohcenka, pituchowa
jest dla glabow" to sobie musialem to wyobrazic, oj ciezko bylo...
pozdrawiam tichy

5. Data: 2002-04-15 17:55:22

Od: "Ivan" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosci i miesni (przynajmniej ja tak go uzywalem), a Bochenek jest 6 x
> grubszy i stanowi zupelnie inna jakosc. Nie wyobrazam sobie uczenia sie

Co kraj to obyczaj...

6. Data: 2002-04-15 17:58:29

Od: "WaldiM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pogrzbacz" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ksiazka jest autorstwa :
> Prof.dr med. ADAM KRECHOWIECKI
> Prof. dr hab. n. med. FLORIAN CZERWIEŃSKI
>
> Czy ksiazka ta jest godna uwagii dla studenta medycyny ?

Bo to jest tak...
na poczatku roku wszyscy ambitnie ucza sie z Bochenka...
pod koniec pierwszego semestru czesc przechodzi juz na
Sokolowska-Pituchowa...
w polowie drugiego semestru czesc przechodzi na Krechowieckiego...
a pod koniec pierwszego roku czesc ma juz tylko czas i chec czytac (czy tez
przegladac) ilustrowany slownik pojec anatomicznych (autorow nie
pamietam...)

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

7. Data: 2002-04-15 19:08:27

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "WaldiM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tez
> przegladac) ilustrowany slownik pojec anatomicznych (autorow nie

Feneis? :))

A tak dla ustalenia do konca pewnych faktow: Ja sam uczylem sie anatomii z
Bochenka, Pituchowej, Krechowieckiego, Vossa, Feneisa, skryptow i ksiazeczki
Golaba (slynny zolty Golab) (co kraj to obyczaj:)) ) i wykladow. Z kazdego
po trochu. Z kazdego inaczej. Anatomie zdalem na 3 z plusem:)))

m.

8. Data: 2002-04-16 08:14:25

Od: "Ivan" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Golaba (slynny zolty Golab) (co kraj to obyczaj:)) ) i wykladow. Z kazdego
> po trochu. Z kazdego inaczej. Anatomie zdalem na 3 z plusem:)))

Golab i Feneis sa okej

9. Data: 2002-04-17 18:32:55

Od: "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bochenek + Łasiński ( głowa i szyja ) + Gołąb (mózg) + Gray ( dla
ciekawych ) + Atlas Nettera lub Pernkopffa i 10 lat tem w W-wie mozna było
zdawac egzamin ( wymioty na myśl mam jeszcze dzis)
Niestety Pituchowa (d. Sylwanowicz), Krechowiecki itd to tylko namiastka
anatomii

10. Data: 2002-04-19 11:22:45

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Marek Szopa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdawac egzamin ( wymioty na myśl mam jeszcze dzis)
> Niestety Pituchowa (d. Sylwanowicz), Krechowiecki itd to tylko namiastka

E tam, namiastka... Repetytoria po prostu. Jak i Voss.
A Sylwanowiczem kiedys okreslano jakas anatomie z fizjologia - nie mylmy
pojec :))
Łasiński byl dla mnie nie do czytania. Czytali go za to dentysci.
A kto to Perkn... Pekrn... Tfu! ??? :)) Ja mialem Sinielnikova, a takze
Worobiowa (taki bardzo stary Sinielnikov) i od czasu do czasu wyrywalem
koledze Sobbote do poogladania. Fajnie bylo:))
Nie demonizujmy anatomii. Nie wiem jak na innych uczelniach, ale u nas dalo
sie ja zdac. Moze nie na 5, ale dalo. Z perspektywy czasu znacznie gorzej
oceniam farmakologie (bezsensowne czepianie sie przecinkow w recepturze i
bezmyslne rycie dawek i postaci) i choroby zakazne. Anatomia byla w sumie
OK - mile wspominam grzebanie penseta i dyskusje przy stole z kolegami... A
jesli nikt nie wiedzial co to za ustrojstwo - zawsze byl pod reka
skalpel...:))

m.

Kolana
otylosc - prosze o pomoc