Moje wlosy :((!

Data: 2003-10-01 19:41:59
Temat: Moje wlosy :((!
Od: "sadia" <s...@w...pl>

Witam,
mam problem. Dwa miesiące temu zaczęły mi wypadać włosy po tym jak z czarnym
przefarbowałam sie na blond - co było dość trastyczną zmianą dla moich
włosów. Ścięłam też je znacznie. Jednak tak "na wszelki wypadek" kupiłam
ampułki Vichy Dercos z Aminexilem i taki sam szampon. Stosowałam ampułki
przez miesiąc - wszystko było wporządku. Później gdy skończylo mi się
opakowanie zaprzestałam, jednak nadal myje włosy szamponem Vichy Dercos z
Aminexilem. Nie wiem czy to wogóle ma coś wspolnego z moim problemem, ale na
wszelki wypadek napisałam o tym.
Natomiast jesli chodzi o mój problem. Myje włosy i są one świeże, ładne i
wszystko jest pięknie, do czasu oczywiście. Na drugi dzień moje włosy są już
tłuste i wyglądają jakbym co najmniej przez 3 dni nie myła głowy. W tym
wypadku muszę co dzień myć teraz włosy:( Rozumiem, że można mieć tłuste
włosy, ale ja nigdy nie miałam tego problem - przeciwnie gdy 2 miesiące temu
byłam u frzyjera w salone Jean Louis David, powiedział mi, że moje włosy są
suche:< dlatego nie rozumiem tego co się z nimi teraz dzieje.
Proszę o pomoc...
Pozdrawiam,

Sadia