Montaż parapetów wewnętrznych.

1. Data: 2011-01-22 17:57:10

Temat: Montaż parapetów wewnętrznych.
Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W mieszkaniu gdzie wymieniono okna na plastiki, usunięto parapety
wewnętrzne. Ja chcę zamontować je ponownie. I stąd moje pytania, czy
parapet musi wchodzić pod futrynę okna,dolegać do niej? Czy wystarczy,że
jest do niej dosunięty (dostawiony)?
Czy parapet może być poniżej futryny jakieś 20 mm, przerwa wypełniona
pianką i gipsem. Okazuje się, że nie jest to taka prosta sprawa.
Pozdrawiam.
JacekG.

2. Data: 2011-01-23 00:24:18

Temat: Re: Montaż parapetów wewnętrznych.
Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JacekG." napisał w wiadomości grup

[...]

Poczytaj.

http://pl.pl.allconstructions.com/portal/index/artic
le/5715

3. Data: 2011-01-23 16:57:40

Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj.
>
> http://pl.pl.allconstructions.com/portal/index/artic
le/5715

Dzięki, czytałem, przede wszystkim chodzi mi o to czy można parapet
dostawić do framugi i czym wypełnić przestrzeń pod framugą, podobno
pianka nie jest najlepszym rozwiązaniem. Parapety które chcę zamontować
są drewniane, dość grube i aby wsunąć je pod framugę będę musiał wykuwać
miejsce a chciał bym uniknąć tej roboty. Oczywiście jeżeli jest taka
możliwość.

Pozdrawiam.
JacekG.

żarówki
czym zaimpregnować (olej do drewna twardego)
czym myjecie podłogi z paneli?
ciekawa świetlówka do plafonu
klamka/nieklamka