Montaż zmywarki - Ursynów

1. Data: 2007-01-06 15:51:30

Temat: Montaż zmywarki - Ursynów
Od: "Ibanez" <i...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zna może ktoś jakąś złotą rączkę która by mi w istniejącej szafce zamontuje
zmywarkę (do zabudowy) w okolicach Ursynowa?

2. Data: 2007-01-06 18:09:27

Temat: Re: Montaż zmywarki - Ursynów
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ibanez" <i...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> Zna może ktoś jakąś złotą rączkę która by mi w istniejącej szafce
> zamontuje zmywarkę (do zabudowy) w okolicach Ursynowa?

Tylko że zmywarka ma szerokość właśnie standardowej szafki i stawia się ja
zamiast szafki + przedni panel.

3. Data: 2007-01-06 18:41:20

Od: "Ibanez" <i...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:459fd483$0$17946$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Użytkownik "Ibanez" <i...@w...op.pl> napisał w wiadomości
>
> Tylko że zmywarka ma szerokość właśnie standardowej szafki i stawia się ja
> zamiast szafki + przedni panel.

Wiem,
Ale trzeba by jakies rurki popodłączać itp..

IA

4. Data: 2007-01-06 21:17:21

Temat: Re: Monta? zmywarki - Ursynów
Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ibanez wrote:

> Wiem,
> Ale trzeba by jakies rurki popod^(3)?cza? itp..

Godzina pracy dla kogoś kto robi to po raz pierwszy.

pozdrawiam,

mirek

5. Data: 2007-01-06 22:31:16

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem,
> Ale trzeba by jakies rurki popodłączać itp..

Dokładnie jak w pralce, banalna robota jak przygotowałaś przyłącza. Jeśli
nie, to zaczyna się zabawa, bo potrzebny będzie trójnik do zimnej wody i
kombinacja z odpływem. U siebie mam odpływ ze zmywarki wchodzący w syfon od
zlewu.

6. Data: 2007-01-07 17:45:40

Od: "Ibanez" <i...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:45a011e7$0$17941$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
> nie, to zaczyna się zabawa, bo potrzebny będzie trójnik do zimnej wody i
> kombinacja z odpływem. U siebie mam odpływ ze zmywarki wchodzący w syfon

Nic nie jest przygotowane. Sam sobie raczej nie poradze.

IA

Koszt ogrzewania mieszkania.
Konserwacja parkietu
czujnik dymu avidsen 100341