Mordercy są wśród nas.

41. Data: 2017-05-25 22:54:51

Temat: Re: Mordercy są wśród nas.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.05.2017 o 16:43, LeoTar Gnostyk pisze:

> Tak uważasz?

To wypłynęło wprost z logiki Twojego (zacytowanego) zdania.

Ewa

42. Data: 2017-05-25 22:59:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.05.2017 o 16:51, LeoTar Gnostyk pisze:

> Skoro ciało kobiety i decyzje o tym co ona z tym ciałem zrobi należą
> wyłącznie do niej to dlaczego żądają kobiety zobowiązania mężczyzny do
> zabezpieczenia tego o czym tylko one same maja prawo decydować? To
> jest babski totalitaryzm: pełnia wolności - zero odpowiedzialności.

Ale o czym ty tu do nie rozmawiasz?
Spytałeś, po co feministki itd. wtrącają się, skoro ich problem nie
dotyczy, bo to kato-prawica poddaje się aborcji. Więc ja odpowiadam, że
na tej samej zasadzie wtrąca się kato-prawica, choć ich problem nie
dotyczy, bo rzekomo poddają się aborcji tylko feministki.

Ewa

43. Data: 2017-05-25 23:04:29

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 22:11, LeoTar Gnostyk pisze:

> Aż tak niedobrze? :-(

skąd taki pesymistyczny wniosek?

13df4b2.jpg

> Dzięki. I dlaczego tych oczu nie lubisz...?

są ZŁE siakieś ;-)

> No to zapraszam na moją stronę. Znajdziesz wszystko czego szukasz. :-)

łee, żadnych indywidualnych wyjaśnień? ;-)

> No nie. Podmieniono mi soczewki. :-)

mnie też, ale na niekorzyść :-(

> Właśnie o to, między innymi, chodzi by to zmienić. Albo i nie...
> Bo czyż w Człowieku nie jest najważniejsze i najpiękniejsze jego
> wnętrze, cechy jego charakteru i psychiczna konstrukcja...?

owszem, ale czynnika fizycznego pominąć nie za bardzo da się, no chyba
że kto ślepy jak kret ;-)

> Skoro tyle informacji o sobie udostępniłem Ci darmo,

jakie darmo? a kto się ładnie do ciebie uśmiecha? ;-)

> to mogłabyś się
> wykazać chociaż odrobiną wdzięczności. ;-)

czuję się zaszczuta i zmolestowana! :-D :-)

44. Data: 2017-05-25 23:05:47

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 22:21, Ikselka pisze:
> LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

> (Iska, nie bierz tego dosłownie i do siebie)

póki co jeszcze nic mi nie kupił nawet waty cukrowej ;-)

45. Data: 2017-05-25 23:12:58

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> To wypłynęło wprost z logiki Twojego (zacytowanego) zdania.
>
> Ewa

Oj coś z Twoją logiką jest nie w porządku Ewuś. A poza tym wyczuwam
jakowyś hejt w Twojej wcześniejszej wypowiedzi.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

46. Data: 2017-05-25 23:18:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.05.2017 o 23:12, LeoTar Gnostyk pisze:

> Oj coś z Twoją logiką jest nie w porządku Ewuś. A poza tym wyczuwam
> jakowyś hejt w Twojej wcześniejszej wypowiedzi.

U mnie? Czy to ja domagam się wyabortowania kogokolwiek?

Ewa

47. Data: 2017-05-25 23:38:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

> póki co jeszcze nic mi nie kupił nawet waty cukrowej ;-)

No a "tyle informacji o sobie" to pies??? Niezły kąsek! (chyba)
:-D

48. Data: 2017-05-26 06:14:38

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> U mnie? Czy to ja domagam się wyabortowania kogokolwiek?
>
> Ewa

Wycinając początek wypowiedzi sprytnie zmanipulowałaś cały sens.
Przypomnę Ci więc, że zaczęło się od tego, że poparłem "SPRZECIW WOBEC
ABORCJI". Wszak Stop aborcji! oznacza w naszym języku SPRZECIW. No
chyba, że Ty posługujesz się innym językiem, który jest specyficznym dla
feministo-aborcjonistek i "Nie" oznacza u was "Tak". I to jest ta Twoja
pokrętna logika, która do mnie nie przemawia.

49. Data: 2017-05-26 06:29:09

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> [...]
> poddaje się aborcji. Więc ja odpowiadam, że na tej samej zasadzie
> wtrąca się kato-prawica, choć ich problem nie dotyczy, bo rzekomo

Skoro prawa, które chce ustanowić kato-prawica dla większości (wszak
większość wybrała do rządzenia kato-prawicę) kato-prawicowej, która ma
problemy z aborcją jakich nie zaznają feministki-aktywistki to dlaczego
feministki sprzeciwiają się tym nie dotyczącym ich rzekomo (no bo
przecież nie poddają się aborcji) prawom? A poza tym, skoro kato-prawica
została wybrana do rządzenia w demokratycznych wyborach to ma mandat do
stanowienia prawa akceptowanego przez większość, czyli przez
kato-prawicę. Demokracja ma to do siebie, że nie da się równocześnie
"zjeść ciastko i mieć ciastko" tak jak nie da się podjąć decyzję i nie
odpowiadać za te decyzję.

50. Data: 2017-05-26 06:42:08

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 pisze:

> skąd taki pesymistyczny wniosek?

Bo tak mi jakoś na myśl przyszło. ;-)

>>> http://psy-pies.com/pliki/image/foto/duze/foto57f513
13df4b2.jpg

> są ZŁE siakieś ;-)

...bezwzględne może...?

> łee, żadnych indywidualnych wyjaśnień? ;-)

Te to na deser, żeby przypadkiem nie pomieszać już smaków.;-)

> mnie też, ale na niekorzyść :-(

A ja jestem zadowolony.

> owszem, ale czynnika fizycznego pominąć nie za bardzo da się, no
> chyba że kto ślepy jak kret ;-)

Niestety, ciała mam nadmiar, tak ze 45kg.

> jakie darmo? a kto się ładnie do ciebie uśmiecha? ;-)

Wolę spojrzenie niż uśmiech...

> czuję się zaszczuta i zmolestowana! :-D :-)

Czym? Moim zainteresowaniem? Myślał by kto...;-)

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Kwiatki na asfalcie.
Zamachowiec z Manchesteru to Brytyjczyk. A ,,Wiadomości" TVP swoje o uchodźcach
Cenzura
Chałupka welcome to!
Apel