Mordercy są wśród nas.

61. Data: 2017-06-04 09:45:35

Temat: Re: Mordercy są wśród nas.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 pisze:
> [...]

13df4b2.jpg

> raczej jakiegoś nawiedzonego.

Nie wiedziałem, że bywają dzieci nawiedzone...

> bywa różnie. raz popijesz kiszonego mlekiem i nic a raz tak jak
> dzisiaj zjesz risotto ze szpinakiem i cię wydmie na wątrobie :-/

A Ty szczególnie powinnaś uważać na swoją, nadszarpniętą.;-)

> gdyby kawał był do mnie to budowałabym tratwę ;-)

Wśród ludzi raźniej, a kawały - no cóż - są tylko kawałami. ;-)

> no i bardzo super. tylko nie biegaj, bieganie nie jest dla ludzi
> tylko dla koni :-) zbadaj sobie poziom homocysteiny to jedyny
> wskaźnik informujący o poważnych zmianach w organizmie. :-)

Widzę, że fachowych porad zaczynasz mi udzielać. Za ile? ;-)

> a co mam ci wątroby ukroić! nie skorzystasz, jest już nadszarpnięta
> ;-)

Zębem czasu czy doświadczeń? ;-)

> co ty mi tu imputujesz niby że ja ciebie.... :-)))))

A co to, czyżby kobiety wolne były od takich pragnień i możliwości?

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

62. Data: 2017-06-04 20:43:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.06.2017 o 09:27, LeoTar Gnostyk pisze:

> Aborcja to zabijanie nienarodzonych. A ja domagam się wyrzucenia poza
> społeczny margines jej zwolenników, czyli domagam się ich cywilnej
> śmierci.

Ogarnąłeś się w takim razie. W przyszłości licz się ze słowami.

Wszystkich zwolenników aborcji chcesz w takim razie pakować do więzień?
Czy z tego też się jakoś sprytnie zaraz wycofasz?

> Dostrzegasz różnicę manipulantko?

Nazywasz mnie manipulantką, ponieważ nazywam po imieniu to, co Ty tam
sobie pleciesz w zawoalowany sposób.

Ewa

63. Data: 2017-06-05 05:55:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Ogarnąłeś się w takim razie. W przyszłości licz się ze słowami.
>
> Wszystkich zwolenników aborcji chcesz w takim razie pakować do
> więzień? Czy z tego też się jakoś sprytnie zaraz wycofasz?

Cały czas mówię dokładnie to samo, tylko Ty próbujesz z tego wycisnąć
coś co Tobie pasuje, a co mogłoby zmienić sens moich wypowiedzi,
manipulantko.

> Nazywasz mnie manipulantką, ponieważ nazywam po imieniu to, co Ty tam
> sobie pleciesz w zawoalowany sposób.

Co niby plotę w zawoalowany sposób? Kawa na ławę, manipulantko!

64. Data: 2017-06-05 10:04:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2017 o 05:55, LeoTar Gnostyk pisze:

> Cały czas mówię dokładnie to samo, tylko Ty próbujesz z tego wycisnąć
> coś co Tobie pasuje, a co mogłoby zmienić sens moich wypowiedzi,
> manipulantko.

Domagam się konkretów dla twoich bredzeń. Czym _konkretnie_ miałaby być
"cywilna śmierć", "wyrzucenie na margines społeczny", czy też
"wyabortowanie" zwolenników aborcji? Wszystkie te określenia są twoje.
Potrafisz wyjaśnić, co się _faktycznie_ za nimi kryje? Jakie działania?
Jeśli nie rozumiesz tego prostego pytania i naprawdę nie wiesz, o co mi
chodzi, to jesteś głupszy niż przypuszczałam.

Ewa

65. Data: 2017-06-05 10:27:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> Jeśli nie rozumiesz tego prostego pytania i naprawdę nie wiesz, o co mi
> chodzi, to jesteś głupszy niż przypuszczałam.

Jeżeli nie rozumiesz tych prostych przenośni, to ja chętnie Ci je
wytłumaczę, ale wtedy będę zmuszona wyjść z założenia, że jesteś głupsza,
niż przypuszczam.

66. Data: 2017-06-05 10:31:09

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2017 o 10:27, Ikselka pisze:
> Jeżeli nie rozumiesz tych prostych przenośni, to ja chętnie Ci je
> wytłumaczę, ale wtedy będę zmuszona wyjść z założenia, że jesteś głupsza,
> niż przypuszczam.

Tymczasem we Francji:
W czwartek, 16 lutego br., francuskie Zgromadzenie Narodowe głosami
rządzącej Partii Socjalistycznej, przegłosowało prawo zakazujące
prowadzenia stron internetowych zawierających informacje, które mogłyby
odwieść kobietę od dokonania aborcji.

Dotychczas funkcjonujące prawo zakazywało działalności pro-life w
pobliżu klinik aborcyjnych, francuski rząd poszedł jednak o krok dalej.
Przy sprzeciwie opozycyjnej centroprawicy została przegłosowana ustawa,
w myśl której za próby odwodzenia kobiet od zabicia swojego
nienarodzonego dziecka przy pomocy domen internetowych grodzi do dwóch
lat pozbawienia wolności. Autorzy nowo przyjętej ustawy nie kryją, że
ich główną intencją było zatrzymanie fali masowego powstawania stron
internetowych skierowanych do kobiet znajdujących się w trudnej sytuacji
i zawierających treści dotyczące innych rozwiązań niż aborcja.

http://narodowcy.net/swiat/francja-wiezienie-za-odwo
dzenie-od-aborcji

67. Data: 2017-06-05 10:37:41

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.06.2017 o 10:31, pinokio pisze:
> http://narodowcy.net/swiat/francja-wiezienie-za-odwo
dzenie-od-aborcji

A gazeta Aborcza daje tytuł:
"Francuski parlament walczy z aborcyjną dezinformacją"

68. Data: 2017-06-05 10:43:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> [...]
> internetowych skierowanych do kobiet znajdujących się w trudnej sytuacji
> i zawierających treści dotyczące innych rozwiązań niż aborcja.

Czyli równoprawne są zakazy wpływania na wody terytorialne Polski
statków-rzeźni aborcyjnych. Wolno im - wolno nam.

69. Data: 2017-06-05 10:44:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
dzenie-od-aborcji

> A gazeta Aborcza daje tytuł:
> "Francuski parlament walczy z aborcyjną dezinformacją"

LOL

70. Data: 2017-06-05 10:56:12

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> [...]
> działania? Jeśli nie rozumiesz tego prostego pytania i naprawdę nie
> wiesz, o co mi chodzi, to jesteś głupszy niż przypuszczałam.

Wiesz co to jest bezwarunkowy społeczny ostracyzm, czy trzeba Ci to
wyjaśnić?

> Ewa

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Kwiatki na asfalcie.
Zamachowiec z Manchesteru to Brytyjczyk. A ,,Wiadomości" TVP swoje o uchodźcach
Cenzura
Chałupka welcome to!
Apel