Morwa sadzonki

1. Data: 2007-06-25 17:35:12

Temat: Morwa sadzonki
Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Czy ktoś może wie gdzie kupić sadzonki dobrych odmian morwy?
Dzięki za wszelkie odpowiedzi.
Janusz

2. Data: 2007-06-25 18:35:30

Temat: Re: Morwa sadzonki
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie!
> Czy ktoś może wie gdzie kupić sadzonki dobrych odmian morwy?

We wrocławiu koło botanika były pierwszorzędne sadzonki morwy pendula.
Kosztowała ok 60 zł, ale była za wielka, nie wchodziła do osobowego
i nie kupiłem.Widziałem podobną koło Łodzi, przed Aleksandrowem
u Szewczyka.
Pozdrawiam.mirzan

3. Data: 2007-06-25 22:01:24

Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, często jestem we Wrocławiu .Tam często są ciekawe rzeczy (koło
botanika).Szukam morwy o owocach większych niż te przydrożne, popularne.
Pozdr.
Janusz

4. Data: 2007-06-26 18:38:26

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś wrote:
> Witajcie!
> Czy ktoś może wie gdzie kupić sadzonki dobrych odmian morwy?
> Dzięki za wszelkie odpowiedzi.

Jakbyś był w okolicy Indianapolis, to możesz ode mnie dostać ile wlezie
:-) Ten chwast się rozsiewa ponad miarę.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2007-06-27 08:36:35

Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas też nie brakuje morwy przy drogach np. w Wielkopolsce :).Ja szukam
odmian wielkoowocowych a to "drobna" różnica....Konkretnie są takie 4
wyselekcjonowane.
Natomiast "macie" niektóre ciekawe odmiany lilii, szkoda że to tak daleko...
Pozdr.
Janusz
wiadomości news:46815d23$0$24730$4c368faf@roadrunner.com...

6. Data: 2007-06-27 09:31:41

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ktoś" <j...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyselekcjonowane.
> Natomiast "macie" niektóre ciekawe odmiany lilii, szkoda że to tak

A stronę Związku Szkółkarzy Polskich przejrzałeś?

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2007-06-27 11:40:20

Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie , dzięki za porade
Pozdr.
Janusz

8. Data: 2007-06-27 13:44:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast "macie" niektóre ciekawe odmiany lilii, szkoda że to tak daleko...

Ciekawe odmiany lilii, te amerykańskie, rosną i kwitną całkiem blisko,
u mnie.
Pozdrawiam.mirzan

Co to za roślinka ?
tuje i róże:)z rózami radze sobie w tujach pomcy
tuja pomocy-proszę
Lawenda prosze o pomoc
Rudo-zielony trawnik