Moskitiery rolowane, roletki podgumowane - opinie z użytkowania

1. Data: 2008-03-17 19:38:06

Temat: Moskitiery rolowane, roletki podgumowane - opinie z użytkowania
Od: "Paweł" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przymierzam się do zakupu moskitier rolowanych (z siatką z włókna
szklanego). Z uwagi na fakt, ze mieszkam vis a vis rzeki chciałbym zapytać
osoby posiadające takie zabezpiecznie o wrażenia z ich użytkowania - czy
takie moskitiery są dobrym zabezpieczeniem przed drobnymi komarami, czy
wyłapują tylko nieco większe owady (rozmiar oczek w takiej siatce nie jest z
tego co widziałem jakiś bardzo drobny, a sprzedawca z którym rozmawiałem
twierdził, że wszyscy producenci moskitier biorą siatki od jednego
producenta).

Interesują mnie również opinie z używania roletek wewnętrznych (takich
tekstylnych podgumowanych) - czy "podgumowanie" nie śmierdzi i roletki nie
wyginają się pod wływem słońca (okna od południowej strony), i czy takie
rozwiązanie w upalne, słoneczne dni sprawia, że w mieszkaniu jest chłodniej.
Słowem - jakie takie rozwiązania sprawują się w praktyce.

Będę wdzięczny za wszelkie opinie. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Paweł