** Motywacja, nauka ... **

1. Data: 2003-05-19 22:37:01

Temat: ** Motywacja, nauka ... **
Od: "Zagubiony ;-\(\(\(" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

mam problem, moze pomozecie mi znalezc rozwiazanie ...

krotkie wprowadzenie :
w liceum bylem prymusem olimpiady matematyczne etc
mimo bycia umyslem scislym bylem w stanie zmobilizowac sie do
zakuwania przedmiotow humanistycznych ;-)
maturka, egzaminy na studia - dostalem sie na informatyke na Polibudzie
sielanka ? niestety zaczynaja sie schody ;-(
nieudany toksyczny zwiazek, pogon za $ (praca), nadmiar $ - zachwianie
wartosci,
spowodowaly problemy z nauka(leserstwo?) w konsekwencji zawalenie sesji
powyzsze problemy + pierwsze tak powazne niepowodzenie kujona
spowodowaly obecny stan (ktory trwa dosc dlugo - wegetacja):
* zero mobilizacji do nauki chyba mam zakodowane po co probowac i tak sie
nie uda
* powazne problemy z koncentracja brak motywacji? irracjonalne
* jesli juz zmusze sie do ksiazki to i tak "nie wchodzi" (wkuwanie w celu
odtworzenia)
o kreatywnym rozwiazywaniu problemow nie ma mowy (matma)

depresja? pewien czas bralem leki antydep (pod kontrola lekarza) bez poprawy
naprawde nie wiem co robic???

1. Data: 2003-05-20 13:38:57

Temat: Re: ** Motywacja, nauka ... **
Od: "iwona" <s...@i...cps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Syptomy o których piszesz wskazują na depresję. Ze mną działo się to samo.
Leczenie przyniosło rezultaty. Zachęcam do wizyty u specjalisty.

AnnaB.

1. Data: 2003-05-21 04:47:35

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Zagubiony ;-(((" <z...@g...pl> wrote in message
> depresja? pewien czas bralem leki antydep (pod kontrola lekarza) bez
poprawy
> naprawde nie wiem co robic???

Pomysl: znalazles sie w nowym, a takie jest zawsze stresujace! - srodowisku
( studia). Do tego pracowales ( tyz nowe srodowisko, nowy gatunek
funkcjonowania). Do tego zafundowales sobie zwiazek, ktory okreslasz jako
toksyczny.

Demiurg by tego nie udzwignal, a ty jestes tylko czlowiekiem. Jestes
przemeczony i twoj mozg daje ci wyrazny sygnal, abys mu nieco zwolnil
obroty.

Moze tez rozczarowales sie studiami? Moze sa nudne - a liczyles na cos
znacznie bardziej fascynujacego?

Odpocznij, chocby za cene przerwy w studiach, wez urlop, idz na rok, pol
roku do pracy fizycznej, najlepiej na swiezym powietrzu ( mowie calkiem
serio).
Kaska

Help - materiały - osoby niepełnosprawne
"pomocy"
Księże, ile jeszcze każesz czekać na SWOJE wyjaśnienie?
stany lekowe
zasoby ludzkie, kto pomoże???