Niska samoocena

1. Data: 2003-05-19 23:59:31

Temat: Niska samoocena
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo niskie poczucie wlasnej wartosci, nie wiem jak sobie z tym radzic.
mysle ze moja zazdrosc o chlopaka i inne okropne rzeczy ktore dzieja sie w
mojej glowie biora sie wlasnie z tego.
uwazam sie za brzydka i malo inteligentna.
czy np. lekarz moglby mi pomoc.
a moze ja mam urojenia??
uwazam ze wszystko co robie jest glupie i bez sensu.
mam tak od dziecinstwa, ale bylo mi lepiej, po tym jak przylecialam do Stanow,
ale od jakiegos roku znow mi sie pogarsza.
mam mnosto kompleksow, ale moj chlopak nawet nie chce o tym slyszec, a ja nie
chce sluchac go jak mowi ze jestem sliczna i madra bo wiem ze to nieprawda.

jak mam sie z tego wyleczyc ???

pozdr
Kasia

1. Data: 2003-05-20 04:32:48

Temat: Re: Niska samoocena
Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia news:74eb.0000063d.3ec96fe3@newsgate.onet.pl...
> Mam bardzo niskie poczucie wlasnej wartosci, nie wiem jak sobie z tym radzic.
[...]

napisałaś, że masz tak od dzieciństwa i że po przyjeździe do Stanów
zaobserwowałaś zmianę; mogłabyś napisać czy ten stan okreslasz
jako permanentny, czy np uzależniony od nastroju i co, konkretnie,
wpływa (wpłynęło po przylocie do Stanów) na jego zmianę?

:o)
Mań
(ciekawska, nie psycholog :)

1. Data: 2003-05-20 07:44:37

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:74eb.0000063d.3ec96fe3@newsgate.onet.pl>
napisał(a):

> jak mam sie z tego wyleczyc ???

Uwierzyc, ze to co mowi chlopak jest prawda i zyc z tym.
No ktos przeciez musi byc tym brzydkim i glupim...
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Szczescie podobne jest do kobiety: usmiecha sie do bogatszych

1. Data: 2003-05-20 08:09:38

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał:

> jak mam sie z tego wyleczyc ???

Nie obraź się - mój światopogląd jest dosyć brutalny - jak sama się nie
uleczysz, to taka pozostaniesz. ;)

Flyer

1. Data: 2003-05-20 08:19:28

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mopek21:
> jak mam sie z tego wyleczyc ???

Wlasciwie to nie bardzo sie da.
No chyba ze dokonasz jakiejs ~zbrodni na wlasnej osobowosci,
tak jak maja zwyczaj robic se np feministki. ;)

Aby przestac tak sie czuc, musialabys popracowac nad Soba nieco. ;)

Czarek

1. Data: 2003-05-20 08:23:46

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com napisał(a):

> Mam bardzo niskie poczucie wlasnej wartosci, nie wiem jak sobie z tym
> radzic.
> (. . .)
> pozdr
> Kasia

no wiesz Kasia? ;) - myślałem, że jesteś mądrą 'dziewczynką' :)))

gdy ja popatrzę do lustra to widzę najpiękniejszą twarz jaka kiedykolwiek
istniała, lub może istnieć na Ziemi i we wszechświecie ;)))
(choć wiem, że niektóre brzydalki i brzydale myślą zupełnie odwrotnie) :(

gdy poparzę w swoje piękne piwne oczy to widzę głebiej niż najgłębsza
głebia, a moje usta są słodsze niż najsłodsza słodycz...
(tak mi powiedziano) :-)))

a co Tobie ktoś naopowiadał? jakichś głupot?... i uwierzyłaś? :o)

zapytaj lustereczka:
Lustereczko powiedz przecie - Kto jest najpiękniejszy na ŚWIECIE?

nie masz takiego lustereczka? - to przeglądnij się w oczach
Twojego chłopaka (może Ci się coś rozjaśni) ;)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

[Marek Kruzel]

1. Data: 2003-05-20 08:31:37

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak:
> gdy ja popatrzę do lustra to widzę najpiękniejszą twarz jaka kiedykolwiek
> istniała, lub może istnieć na Ziemi i we wszechświecie ;)))
> (choć wiem, że niektóre brzydalki i brzydale myślą zupełnie odwrotnie) :(

Jej! Jaki Ty jestes glupi. :)))

PS: oczywiscie nie moglem sie powstrzymac przed podzieleniem sie
z Toba ta mysla. :)))

Czarek

1. Data: 2003-05-20 08:49:32

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@w...pl> napisał(a):
> ksRobak:

> Jej! Jaki Ty jestes glupi. :)))
>
> PS: oczywiscie nie moglem sie powstrzymac przed podzieleniem sie
> z Toba ta mysla. :)))
> Czarek

glupi nie głupi ;)))
odrzucam to co napisałeś, bo nie jest po mojej myśli :)))

ja swoje wiem!!!

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

--
grunt to prund

1. Data: 2003-05-20 08:57:04

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak:
> ja swoje wiem!!!

Dlaczego uwazasz ze glupota to skuteczny i uniwersalny 'lek' na ew.
problemy?

W Twoim przypadku - pewnie dziala skutecznie, ale dlaczego uwazasz,
ze wszyscy sa rownie Prymitywnie 'skonstruowani' jak Ty?

Czarek

1. Data: 2003-05-20 08:58:05

Od: u...@t...internetdsl.tpnet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> W Twoim przypadku - pewnie dziala skutecznie, ale dlaczego uwazasz,
> ze wszyscy sa rownie Prymitywnie 'skonstruowani' jak Ty?

Wy ludzie
macie wspólnego przodka...

UFO

** Motywacja, nauka ... **
Help - materiały - osoby niepełnosprawne
"pomocy"
Księże, ile jeszcze każesz czekać na SWOJE wyjaśnienie?
stany lekowe