Mowa ciała - zgarnianie

91. Data: 2009-03-15 18:46:00

Temat: Re: Mowa ciała - zgarnianie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 19:14:31 +0100, medea napisał(a):

> Jeśli ktoś nie umie sobie dobierać pracowników, to tak ma. :)

Niestety każdy zatrudniający tak ma. Nie istnieje uczciwy pracownik - jeśli
zdarzyłby się nawet jeden, byłby natychmiast wyparty przez nieuczciwych.

Przykłąd: ile osób w necie pisze z komputerów pracodawcy, w czasie pracy...
Uczciwy pracownik natychmiast starałby się im to uniemożliwić, aby nie
okradali swej firmy ;-PPP

92. Data: 2009-03-15 18:47:08

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet; <gpj9au$gnr$1@node1.news.atman.pl> :

> Zadaj sobie pytanie w jakim celu o tym piszesz.
> Powodzenia. ;)

Bo zamierzam część roślin uprawiać jedynie w doniczkach - tylko szpinak
i tytoń *też* gdzieś na nieużytkach za miastem? Nie zużyję wszystkich
nasion, mogę część oddać. :)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

93. Data: 2009-03-15 18:47:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 19:16:18 +0100, Flyer napisał(a):

> Ikselka; <1...@4...net> :

> Zapomniałem - Euron, Worldcom [czy jakoś tak] i Arthur Andersen. ;>
>
> Pozdrawiam
> Flyer

No dobrze, to drugi ewenement - i co to zmienia? Choćby i tysiąc takich.
Wobec bezwzględnej liczby firm - nic.

94. Data: 2009-03-15 19:00:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 19:44:08 +0100, Aicha napisał(a):

> W takim razie jestem pedałem - jeśli to oznacza świadomość własnych
> praw :>

No właśnie - pedały ją mają, a jednak ciągle o nie walczą :-D

> Ale Ty ich przecież nie potrzebujesz :)

No nie. Nie szukam pracy. Nie musze odpowiadać na popieprzone pytania
popieprzonych szefów.

95. Data: 2009-03-15 19:03:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biedny muchojad. ;)

Przyznaj sie: odnalazłeś cząstkę siebie w tej opowiastce z tematu?
Dlatego tak histerycznie ruszyłeś "z pomocą".

--
CB

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gpjimf$704$1@nemesis.news.neostrada.pl:

96. Data: 2009-03-15 19:14:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 20:14:43 +0100, Flyer napisał(a):

> Ikselka; <he15mid4g2ou.u4xclaxia7pg$.dlg@40tude.net> :

> Zmienia to, że pomimo samozadowolenia rekrutantów, ich wybory i
> "intuicyjne dowody na prawidłowość wyboru" nie są właściwe.
>
> Pozdrawiam
> Flyer

Rekrutant to rekrutujący? - no oczywiście, bo i tak zawsze rządzi czysty
przypadek, zespół zrządzeń losu, wpływający na wynik rekrutacji;
rekrutujący rzadko są kompetentni, pomimo że im samym (czy ich szefom) się
wydaje, że są :-/

97. Data: 2009-03-15 19:14:43

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

98. Data: 2009-03-15 19:16:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może lepiej wystaw okazję na Allegro?
Zamiast się narzucać.
Nie?

--
CB

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gpjic5$14c$1@atlantis.news.neostrada.pl:

99. Data: 2009-03-15 19:16:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 20:18:10 +0100, Flyer napisał(a):

> cbnet; <gpjbiv$h6h$1@node1.news.atman.pl> :

> Nie zgadłeś. Nie lubię po prostu głupoty przyobleczonej w naukowe szaty.
> :)

Uważaj - cebek PRZECZYTAŁ Biblię ;-PPP

100. Data: 2009-03-15 19:18:10

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Dlatego tak histerycznie ruszyłeś "z pomocą".

Nie zgadłeś. Nie lubię po prostu głupoty przyobleczonej w naukowe szaty.

Ciekawa zapowiedź
Era Ojdanic
NEMA TE NEMA
Moment prawdy /Polsat/