Mowa ciała - zgarnianie

191. Data: 2009-03-16 11:39:32

Temat: Re: Mowa cia?a - zgarnianie
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.03.2009 cbnet <c...@n...pl> napisał/a:

> Reasumując: słabiutkie rokowania. ;)

I to wszystko z jednego gestu. Gratulacje wnikliwości. ;)
--
Relpp

192. Data: 2009-03-16 11:42:59

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Relpp pisze:

> I to wszystko z jednego gestu. Gratulacje wnikliwości. ;)

Nie pozwalaj sobie na takie żarty, bo wpadniesz w paszczę lwa. ;)

Ewa

193. Data: 2009-03-16 11:44:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> Nie pozwalaj sobie na takie żarty, bo wpadniesz w paszczę lwa. ;)
>
> Ewa

Widząc w życiu często ten gest w wykonaniu głównie kobiet myślę, ze to nie
zgarnianie, a prostowanie obrusa, serwetki. Ładzenie czegoś mimowolnie.

194. Data: 2009-03-16 12:07:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No niestety.

BTW musisz bardzo uważać. Bardzo. ;)

--
CB

195. Data: 2009-03-16 12:26:08

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> No niestety.
>
> BTW musisz bardzo uważać. Bardzo. ;)

A nie mówiłam, Relpp. Miej się na baczność!

Ewa

196. Data: 2009-03-16 12:42:20

Temat: Re: Mowa ciała - zgarnianie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 22:31:25 +0100, Paulinka napisał(a):

> To ja takich jaskółek wśród tylko własnych znajomych znam sporo. Nie
> każdy szef to szuja i nie każdy pracownik to złodziej. Widać mamy różne
> doświadczenia.

Nie moje, na szczęście, lecz moich znajomych.
Ja miałam tylko szefów-tumanów. KO-wiec lub WF-ista na stanowisku
dyrektorskim to pomyłka. I to w kilkunastu szkołach w najbliższym okręgu.
Kuratorem był akurat wf-ista i takich właśnie zatrudniał w szkołach wtedy
:-DDD

Złodziejstwa w pracy natomiast zbyt wiele nie było, ale to tylko z racji
specyfiki zawodu - od dzwonka do dzwonka się pracowało i nie ma przeproś, a
i nie było czego kraść ;-PPP

197. Data: 2009-03-16 12:46:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 22:33:38 +0100, Paulinka napisał(a):

> Pani ekspedientka i pani sprzątająca to te 90 % z grupy badawczej? Ile
> ta grupa ma osób?

Pomnóż sobie przez liczbę sprzątaczek domowych i ekspedientek - każda z
nich tak się zachowuje, kiedy tylko może.
Plus pracownicy biurowi - urzędnicy itp.
Dodam do tego konferencje wyjazdowe w większych firmach, gdzie alkohol leje
sie strumieniami za firmowe pieniądze (lub co gorsza - państwowe).
Itd, itd, itd...

198. Data: 2009-03-16 13:30:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 23:31:19 +0100, Paulinka napisał(a):

> (...)Za to
> mają stare nawyki kobieta zawsze o krok do tyłu.

To bardzo dobry nawyk: mężczyzna zawsze powinien iść pierwszy, żeby
rozpoznac teren i ew. zapobiec czyhającym (także na kobietę)
niebezpieczeństwom.

Te zwyczaje nie biorą się z barbarzyństwa, lecz z czysto życiowych i
praktycznych wzgledów. To tylko w sfeminizowanej Europie metroseksualnych
mężczyzn wysyła się kobiete przodem - a niech idzie na miny ;-p

199. Data: 2009-03-16 13:34:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 23:34:24 +0100, Paulinka napisał(a):

> Normalnie chciałabym u Niej pracować:)

Właśnie sęk w tym, że nie byłabym dobrym pracodawcą - mam za dobre serce,
wszyscy by mnie kiwali, firma by padła. Dlatego pracujemy tylko z mężem,
nie zatrudniamy nikogo.

200. Data: 2009-03-16 13:42:21

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>
7...@4...net

> [...]
> praktycznych wzgledów. To tylko w sfeminizowanej Europie
> metroseksualnych mężczyzn wysyła się kobiete przodem - a niech idzie

Tertium datur :).

W naszej współczesnej Europie idzie się obok siebie :)

Saulo

Ciekawa zapowiedź
Era Ojdanic
NEMA TE NEMA