Mowa ciała - zgarnianie

221. Data: 2009-03-17 12:53:53

Temat: Re: Mowa ciała - zgarnianie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gpqpnq$d10$1@inews.gazeta.pl...
> W Usenecie medea <m...@o...eu> tak oto plecie:

> A co innego czynię?
>
> Qra, jak wszyscy wolimy?

Podmuchałbym między pióra kupra. Bo to może jest tylko Qrzeja...

222. Data: 2009-03-17 13:20:34

Temat: Re: Mowa cia?a - zgarnianie
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.03.2009 cbnet <c...@n...pl> napisał/a:

> Sam rozumiesz, że musisz bardzo uważać.
> Niestety.

Ale jednak chyba nie tak bardzo jak byś tego sugerował. Jak do tej pory
w znakomitej większości czasu mogę po prostu zachowywać się naturalnie,
nie zastanawiając się czy odgarniam okruszki ze stołu czy nie.
Na szczęście.
--
Relpp

223. Data: 2009-03-17 14:29:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie o to chodzi: o naturalność.
Niemniej jeśli będziesz kręcić (czyli: wciskać nienaturalność)
to musisz bardzo uważać, bo nawet się nie obejrzysz kiedy
i jak ONI cię rozszyfrują. ;)

Podkreślam: bardzo. :)

--
CB

224. Data: 2009-03-17 16:40:27

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Niemniej jeśli będziesz kręcić (czyli: wciskać nienaturalność)
> to musisz bardzo uważać, bo nawet się nie obejrzysz kiedy

Dlaczego bardzo? Aż tak wiele Twoim zdaniem można o osobie wyciągnąć z
mowy ciała? Wam wrażenie że trochę przesadzasz. ;)
--
Relpp

225. Data: 2009-03-17 19:39:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 16:40:27 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Dlaczego bardzo? Aż tak wiele Twoim zdaniem można o osobie wyciągnąć z
> mowy ciała? Wam wrażenie że trochę przesadzasz. ;)

Ciekawe, co jest w stanie "wyciągnąć" ktokolwiek z mowy ciała Waldemara
Pawlaka ;-PPP

Wystarczy dobry kurs i jest się zupełnie kimś innym, niż się jest -
weźmy na przykład większość polityków (w tym Leppera i Pawlaka) czy z
postaci medialnych choćby Frytkę - toż to obecnie dama w każdym calu!
;-P

226. Data: 2009-03-17 20:31:44

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie moje, na szczęście, lecz moich znajomych.
> Ja miałam tylko szefów-tumanów. KO-wiec lub WF-ista na stanowisku
> dyrektorskim to pomyłka. I to w kilkunastu szkołach w najbliższym okręgu.
> Kuratorem był akurat wf-ista i takich właśnie zatrudniał w szkołach wtedy
> :-DDD

Lekarz jako dyrektor szpitala to tez pomyłka. Dyrektor ma być przede
wszystkim menadżerem.

> Złodziejstwa w pracy natomiast zbyt wiele nie było, ale to tylko z racji
> specyfiki zawodu - od dzwonka do dzwonka się pracowało i nie ma przeproś, a
> i nie było czego kraść ;-PPP

Jak ktoś jest złodziejem, to mu nie przeszkadza ani w pracy ukraść
cokolwiek ani w warzywniaku bez końca śliwki 'próbować'.

--

Paulinka

227. Data: 2009-03-17 20:33:04

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Pomnóż sobie przez liczbę sprzątaczek domowych i ekspedientek - każda z
> nich tak się zachowuje, kiedy tylko może.
> Plus pracownicy biurowi - urzędnicy itp.
> Dodam do tego konferencje wyjazdowe w większych firmach, gdzie alkohol leje
> sie strumieniami za firmowe pieniądze (lub co gorsza - państwowe).
> Itd, itd, itd...

Przykro mi, że masz taki obraz świata. Jak bardzo ktoś Cię musiał czymś
skrzywdzić, że wokół widzisz tylko złodziei. Piszę to bez żadnej ironii.

--

Paulinka

228. Data: 2009-03-17 20:35:24

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To bardzo dobry nawyk: mężczyzna zawsze powinien iść pierwszy, żeby
> rozpoznac teren i ew. zapobiec czyhającym (także na kobietę)
> niebezpieczeństwom.

Epoka jaskiniowców jest ekhm tak jakby za nami nieco...

> Te zwyczaje nie biorą się z barbarzyństwa, lecz z czysto życiowych i
> praktycznych wzgledów.

Jakich?

> To tylko w sfeminizowanej Europie metroseksualnych
> mężczyzn wysyła się kobiete przodem - a niech idzie na miny ;-p

W cywilizowanych krajach nie odbiera się kobiecie prawa do myślenia i
decydowania o sobie i nie ma to nic wspólnego z feminizmem.

--

Paulinka

229. Data: 2009-03-17 21:04:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 21:33:04 +0100, Paulinka napisał(a):

> Przykro mi, że masz taki obraz świata. Jak bardzo ktoś Cię musiał czymś
> skrzywdzić, że wokół widzisz tylko złodziei. Piszę to bez żadnej ironii.

To, że to wszystko zauważam, nie znaczy, że widzę tylko to.
Piszę o tym, bo właśnie o tym trzeba pisac i mówić, tępić.
A Ty przeginasz.

231. Data: 2009-03-17 21:08:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2009 21:35:24 +0100, Paulinka napisał(a):

> Epoka jaskiniowców jest ekhm tak jakby za nami nieco...

Jasne: świetlany, bezpieczny świat mamy obecnie.
Tylko wyjdź nocą na ulicę.

> Jakich?

Dbałości o bezpieczeństwo kobiety i potomstwa.

> W cywilizowanych krajach nie odbiera się kobiecie prawa do myślenia i
> decydowania o sobie i nie ma to nic wspólnego z feminizmem.

Myśląca kobieta równie dobrze może być zaatakowana, co niemyśląca.
Tyle, że ta myśląca wie, dlaczego ze względów praktycznych nie powinna iść
pierwsza w nieznanym terenie np.

Ciekawa zapowiedź
Era Ojdanic
NEMA TE NEMA