Moze tak w koncu oprzytomniejecie?

From: Apik <a...@c...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Moze tak w koncu oprzytomniejecie?
Date: Sun, 23 Jan 2000 17:55:59 +0100

Michal 'Orr' Daszkowski napisał(a):

> A więc stało się! ;-) Dnia Sat, 22 Jan 2000 19:58:58 -0500, osoba podpisująca
> się: Joseph Rock <a...@n...ca>, w artykule:

ciach

Winny nie winny jeszcze raz piszę ze teraz to już musztarda po
obiedzie..
W DUPĘ dostanie winny i tych 299 nie winnych użytkowników kont na
clanie.
Reperkusje włamu poniosą wszyscy Taki,Apik,taki A.A i inni użytkownicy.
mnie guzik obchodzi kto i dlaczego to zrobil. Mnie obchodzi tylko jedno:
Dlaczego przez jakiegoś idiotę obojętnie jak on sie nazywa i z kand jest
mamy stracic cos co bylo nam dane bysmy w ten czy inny sposob mogli sie
rozwijac?
Dlaczego podkłada się świnię komuś kto daje coś swojego w zamian nie
żądając nic licząc na odrobinę lojalności i kuktury.
Moze nie wszyscy wiedzą ale ZA KONTA NA CLANIE MY JAKO ON NIE PLACIMY
NIC zgadza się?
Ale Clan ponosi koszty utrzymania ich nie uzyskując w zamian żadnych
dochodów.
Zrozumcie wreszcie że taki numer mógł poważnie zaszkodzic firmie, no tak
zapomniałem że firma nie wasza ale co was to obchodzi? Clan też nie jes
mój a mnie obchodzi, nie jest tez A.A. a też go obchodzi..
No teraz to poniektórzy będą sie dopatrywać jaki to biznes robi A.A. i
Apik że tak mordy piłują?
A powiem wan jaki to biznes: Nie przespane noce, impulsy opłacane z
własnej kieszeni za które nikt nam nie zwróci (mnie nie zalezy)a wszysto
po to by SaSo bylo najlepsze najciekawsze i informacje w nim jak
najbadziej akualne. Poto by inni widzieli i mogli powiedziec chmmm
iwalidzi a potrafią, wystarczy dać wędkę a ryb sobie SAMI nałapią. I
mówią tylko wy tak jesteście zajęci kłótniami między sobą że
ogłuchliście.
Teraz gdy istnienie SaSo i kont wisi na włosku to wy zamiast zrobić
wszystko by zapobiec katastrofie obracacie czy A.A. jest beszczelny czy
nie. Sama istota włamania jest nie ważna ważne zrobiło sie czy A.A. miał
prawo czy nie...zgroza mnie ogarnia.
Zaczynam sie wstydzic ze jestem ON jak nigdy tego sie nie wstydziłem to
teraz zaczyna, a jest to zasługą paru osób na grupie.

Mimo wszystko z pozdrowieniami

ps.

Nie przepraszam za ostry ton, jeżeli ktoś poczoł się urażony to jego
problem
Włamujący się nie zastanawiał się czy mnie urazi czy też nie.

--
Pozdrowka
Apik