Mrugające żarówki w mieszkaniu

21. Data: 2008-11-20 11:33:48

Temat: Re: Mrugające żarówki w mieszkaniu
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
news://news-archive.icm.edu.pl/gg275v$8tl$1@atlantis
.news.neostrada.pl
użytkownik *Artur Lew* napisał(a):

> W Casto widzialem jakies lepsiejsze (nie Phillipsy ;) ) gdzie wyraznie
> bylo napisane ze jako jedyne wspolpracuja z podswietleniem ale koszt
> ponad 30 zl za jakies 20 W.

E tam. Jam mam bez takiego zastrzeżenia (też Philips) i mi nic nie miga. Ale
miałem kiedyś świetlówki by PILA i te rzeczywiście migały.

--
Big Jack
//////

22. Data: 2008-11-20 11:38:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maseł" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> - upalajacy sie styk w bezpieczniku w rozdzielni blokowej
> - upalony kabel w rozdzielni osiedlowej
>
> Dopiero po tym kablu osiedlowym spoldzielniany elektryk przestal mi
> sugerowac, ze problem tkwi u mnie.
>
> Polecam tez zanabyc na allegro zwykly "analogowy" miernik napiecia i
> wpiac go do gniazdka elektrycznego - u mnie w tym czasie zachowywal sie
> jak wycieraczka samochodowa - przy przygasaniu spadek napiecia nawet o
> 20-30V. Przy okazji pomogl na elektryka osiedlowego - wystarczylo go
> podlaczyc do kabli wchodzacych do mieszkania po uprzednim odlaczeniu

Miernik tani, analogowy, ale o stosunkowo małej oporności wewnętrznej rzędu
600 Om do 2-3 kOm ale znacznie lepszy byłby rejestrator stanu sieci, taki
wielozadaniowy.

23. Data: 2008-11-20 11:38:12

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
zeta.pl
użytkownik *es_q* napisał(a):

> Jeśli nie to co podał panslawista to może w pobliżu ktoś włącza
> spawarkę. czasem w piwnicach ludziska coś spawają,czasem w garazu....

Uszkodzenie odłącznika bym wykluczył, bo jakby to był on, to w mniejszym lub
większym stopniu miganie mieliby wszyscy podłączeni do tego transformatora
na wszystkich fazach

--
Big Jack
//////

24. Data: 2008-11-20 11:42:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
rzędu
> 600 Om do 2-3 kOm ale znacznie lepszy byłby rejestrator stanu sieci, taki

Inna sprawa - detektorem może być małe przenośne radio z zakresem
średniofalowym - fantastycznie odbiera takie iskrzenia i idąc po "drucie"
można znależć uszkodzenie kierując się siłą zakłóceń... Ja tak znalazłem
iskrzący odłącznik na linii 15 kV. W dzień iskrzenia były niewidoczne, a
nocy elektrycy po lesie nie chodzili...

25. Data: 2008-11-20 11:43:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Big Jack" <a...@b...zz> wrote in message
> [...]
lub
> większym stopniu miganie mieliby wszyscy podłączeni do tego transformatora

Moja spawarka nie daje tego typu zjawisk - trójfazowa, prostownikowa - mogę
jechać elektrodą nawet 6mm.

26. Data: 2008-11-20 13:28:46

Od: "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miernik tani, analogowy, ale o stosunkowo małej oporności wewnętrznej
> rzędu
> 600 Om do 2-3 kOm ale znacznie lepszy byłby rejestrator stanu sieci, taki
> wielozadaniowy.

Jak wygląda woltomierz na którym wydziela się prawie 90 wat mocy? A przy
oporności 600 ohm tyle się wydzieli.

TomT

27. Data: 2008-11-20 13:33:53

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koledzy (Ty i kilkju innych odpowiadających), czytajcie uważniej! Gdyby to
> było od spawarki czy czegoś takiego dzialającego w pobliu, żarówki by mu
> migały wszystkie równocześnie, u niego migają zaś niezależnie od siebie !

Jest tylko jedna odpowiedź. Siada mu wzrok. Jaskra?

28. Data: 2008-11-20 15:43:56

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> U mnie to bylo w kolejnosci:
> - luzne zero za licznikiem
> - upalajacy sie styk w bezpieczniku w rozdzielni blokowej
> - upalony kabel w rozdzielni osiedlowej

Kolejny nieuważnie czytający: żarówki w obrębie jednej fazy (mieszkanie w
bloku) mrugają niezależnie !

Piotrek

29. Data: 2008-11-20 22:06:19

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Muszyński wrote:
> Nie czytasz uważnie - zwykłe także mrugają.
Upps ;)

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

30. Data: 2008-11-21 12:28:09

Od: "es_q" <e...@g...wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

muszę przyznać, z ta spawarką niepotrzebnie wtrąciłem, i sory za to

Jaki przenośny grzejnik do dogrzania pokoju?
zakup dwoch gratow do kuchni, prosze o poradę
otwory w gresie
malowanie sosnowego mebla
Mata / materac masujący - który?