Muchy, komary i cała reszta....

1. Data: 2005-05-16 14:21:47

Temat: Re: Muchy, komary i cała reszta....
Od: "JoShi" <s...@w...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> macie jakieś swoje patenty ??

Plytki globol plus firanki skutecznie zmniejszaja populacje tych
paskudztw...

2. Data: 2005-05-16 14:24:14

Temat: Muchy, komary i cała reszta....
Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
jak najlepiej zabezpieczyć dom przed wpadaniem much, komarów i innego
dziwnego ustrojstwa? Bardzo skuteczne są moskitiery w oknie, ale i tak
dziady wpadają przez drzwi, balkon... macie jakieś swoje patenty ??

Pozdrawiam,
Michał

3. Data: 2005-05-16 14:34:13

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d6aanl$97n$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: MK <m...@i...pl>
Było:
> Cześć,
> jak najlepiej zabezpieczyć dom przed wpadaniem much, komarów i
> innego dziwnego ustrojstwa? Bardzo skuteczne są moskitiery w
> oknie, ale i tak dziady wpadają przez drzwi,

moskitierą

> balkon...

moskitierą

> macie jakieś swoje patenty ??

moskitierą

Inne możliwości śmierdzą ...

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

4. Data: 2005-05-16 15:36:28

Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Masz nieszczelne moskitiery... :( Albo otwierasz drzwi
"nieomoskitowane".
Awaryjnie - sa takie podlaczane do sieci killery ;) (wkladasz w
takie male ustrojstwo plytke albo wkrecasz zbiorniczek z plynem, albo
jedno i drugie). Jednak lepiej stosowac z dala od zywnosci i dobrze
przewietrzyc pomieszczenie przed snem.

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2005-05-16 17:33:34

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja załączam na noc lampę owadobójczą na korytarzu. Paskudy lecą do światła i
tam marny ich los. Mam 2 lampy: jedną za 40 zł i drugą za 10. Można
powiedzieć, że jakość jest proporcjonalna do ceny. W tej taniej (nie doś, że
miga), jak już kilka owadów się złapie to słabiutki zasilacz kapituluje i
następne mogą spacerować po lampie i nic. Trzeba co 1-2 dni czyścić. Poza
tym regularnie opryskuję ogród takim japońskim preparatem na komary. Jeżeli
nie zmyje go deszcz, to komarów jest naprawdę mało.
JAck

6. Data: 2005-05-16 19:14:19

Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziwnego ustrojstwa? Bardzo skuteczne są moskitiery w oknie, ale i tak
> dziady wpadają przez drzwi, balkon... macie jakieś swoje patenty ??

Kot (w moim przypadku nawet dwa).
Doskonale eliminują wszystko co lata, łazi po ścianach i łazience.
Jednostki nietrujące pochłaniają, tak więc nie ma problemu z pozbywaniem się
zwłok (uwaga dla obrońców zwierząt: koty są regularnie karmione, nie
głodują, a nawet wyglądają jak buda - chodzi mi o gabaryty, a nie ilość
owłosienia)
Jednostki trujące lub szkodliwe (osy, pszczoły) są tylko eliminowane - w tym
wypadku należy się pozbyć dowodów zbrodni.
pozdr
SALAMON

7. Data: 2005-05-18 15:27:58

Od: "Przemek V" <m...@p...onet.wieszco> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja załączam na noc lampę owadobójczą na korytarzu. Paskudy lecą do światła
> tam marny ich los. Mam 2 lampy: jedną za 40 zł i drugą za 10.

Gdzie to można kupić? Bo ja jakoś widuję takie z jeszcze jednym zerem na
końcu.

> [...]
> następne mogą spacerować po lampie i nic. Trzeba co 1-2 dni czyścić. Poza
> tym regularnie opryskuję ogród takim japońskim preparatem na komary.

Można więcej szczegółów. Gdzie to kupujesz?

> Jeżeli
> nie zmyje go deszcz, to komarów jest naprawdę mało.

Dzięki

--
PV

8. Data: 2005-05-31 17:17:19

Od: anptony <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

salamon napisał(a):

> Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Kot (w moim przypadku nawet dwa).
> Doskonale eliminują wszystko co lata, łazi po ścianach i łazience.

Potwierdzam. Przy dwóch kotach oczekiwany czas życia owada wpadającego
do domu liczy się w pojedynczych sekundach... Co prawda płaci się za to
poprzewracanymi rzeczami i poobrywanymi firankami od czasu do czasu, ale
z dwojga złego - wolę koty od wszelkiego latającego i pełzającego
paskudztwa.
Pozdrawiam!

--
anptony

piecyk do pieczenia chleba - Wasze opinie
Re: Sprawa naczyn z TEFLONU - moj apel - podajcie dalej !
Co jest tańsze (remont)
jaka moc swiatla przy lustrze ?
Re: Sprawa naczyn z TEFLONU - moj apel - podajcie dalej !