Mulina - malusie pytanko...

1. Data: 2001-11-10 10:20:54

Temat: Mulina - malusie pytanko...
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam małe pytanko. Zaczyna dopiero zabawę z krzyżykami i chodzi mi o mulinę.
Mam już ok 40 motkóe Anchora, kilka DMC. Zdecydować się na jedną firmę ?
Która lepsza ? Czy kupować muliny odpowiednie do danego obrazka, bez
używania tablic przeliczeniowych ? Mam nadziję , że nie zamotałam za
bardzo....

pozdr.nann

1. Data: 2001-11-10 11:51:56

Temat: Re: Mulina - malusie pytanko...
Od: "Jadwiga Klebba" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Używaj nici takich w jakich są podane obrazki.
Jadżka
Użytkownik nann <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@2...25.200.9...

1. Data: 2001-11-10 13:08:57

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

DMC i Anchor sa, mowiac jezykiem komputerowym "kompatybilne". ale jesli do
obrazka potrzeba wiecej niz 1 motek jakiegos koloru, to kupuj z tej samej
firmy, bo moga wystapic drobniutkie roznice. a jak starczy ci 1, to wszystko
jedno.

pozdrawiam
Maja

1. Data: 2001-11-10 19:55:34

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona szumnie zwana maja wzięła i naskrobała, co następuje:

> [...]
> do obrazka potrzeba wiecej niz 1 motek jakiegos koloru, to kupuj z tej
> samej firmy, bo moga wystapic drobniutkie roznice. a jak starczy ci 1,

Taaak...tylko jak podany jest i Anchor i DMC to który kupujecie? Tańszy,
ten którego macie więcej, czy może któryś wyraźnie lepszy?

nann

1. Data: 2001-11-10 20:53:13

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaak...tylko jak podany jest i Anchor i DMC to który kupujecie? Tańszy,
> ten którego macie więcej, czy może któryś wyraźnie lepszy?

U mnie cena jest taka sama. Staram sie uzywac DMC, ale do jednego obrazka
zdarza mi sie wziac obu firm, jakosc jest chyba taka sama, sa roznice w
odcieniach - nawet odpowiedniki sie roznia i tylko w przypadku uzycia kilku
odcieni b. zblizonych uzywam tej samej firmy, zeby trzymaly tonacje, a
jednak minimalnie sie roznily, przy roznych kolorach sie nie przejmuje.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-12 20:07:33

Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Nov 2001 20:55:34 +0100, nann <n...@w...pl> wrote:

> [...]
>
>Taaak...tylko jak podany jest i Anchor i DMC to który kupujecie? Tańszy,
>ten którego macie więcej, czy może któryś wyraźnie lepszy?

Ja wole DMC bo jest bardziej gladki niz Anchor (anchor mi skrzypi przy
wyszywaniu - szorstki) no i DMC ma ladniejszy polysk
pozdrawiam Hania

1. Data: 2001-11-28 13:24:37

Od: Gosia <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas ceny również są jednakowe. Jakość jest raczej podobna i faktycznie
można je łączyć w jednym obrazku. A co do różnic kolorów w palecie, to
rzeczywiście jest i ten fakt też można wykorzystać na swoją korzyść. Ja
kiedyś wyszyłam obraz z Alpami. Taki drukowany na kanwie. Ponieważ sama
dobierałam kolory, to jak się dorwałam do zieleni, okazalo się że DMC i
Anchor w tych niby odpowiadajacych sobie kolorach , tak na prawdę to się
uzupełniają. W efekcie trawka miała nieć 2 odcienie zieleni, a u mnie są 4.
Podobnie z niebem. Efekt jest niezły.
Gocha

Znalazlam cos jeszcze
Coats - Ariadna