Multikulti w praktyce.

1. Data: 2023-06-11 12:23:35

Temat: Multikulti w praktyce.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,W tym roku doszło w Szwecji już do 144 strzelanin, w tym 52 w Sztokholmie."

Czytaj więcej na https://wydarzenia.interia.pl/zagranica/news-strzela
nina-na-przedmiesciach-sztokholmu-nie-zyje-15-latek,
nId,6834626#parametr=polecamyutm_source=paste&utm_me
dium=paste&utm_campaign=safari

2. Data: 2023-06-15 18:09:05

Temat: Re: Multikulti w praktyce.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 11 czerwca 2023 o 12:23:37 UTC+2 XL napisał(a):
> [...]
nina-na-przedmiesciach-sztokholmu-nie-zyje-15-latek,
nId,6834626#parametr=polecamyutm_source=paste&utm_me

,,(...)Lider Szwedzkich Demokratów: Wielokulturowe państwo koszmarem ludzi

"Z jednego z najbardziej jednolitych kulturowo społeczeństw na świecie staliśmy się w
krótkim czasie krajem w Europie, w którym napięcia i polaryzacja są dziś największe"
- napisał Akesson.

Autor zauważa, że "marzenie polityków o wielokulturowym państwie było priorytetem, a
dziś stało się koszmarem ludzi". "Prawie nie ma dnia, abyśmy nie czytali w mediach o
nowej strzelaninie, kolejnym morderstwie lub eksplozji. Przemoc i narkotyki dotyczą
coraz młodszych. Rządzący politycy nie myśląc o konsekwencjach, wepchnęli ludzi ze
wszystkich zakątków świata na szwedzkie przedmieścia, które charakteryzują się
segregacją, bezrobociem i wykluczeniem" - zaznaczył Akesson.

[...]

Czytaj więcej na https://wydarzenia.interia.pl/zagranica/news-lider-s
zwedzkich-demokratow-o-polityce-migracyjnej-kompletn
a,nId,6842728#parametr=polecamy

3. Data: 2023-06-17 14:51:11

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):

> Autor zauważa, że "marzenie polityków o wielokulturowym państwie było priorytetem

Jakich polityków? Wąskiej grupy lewaków.

Pierw planowali przycięcie ludków w l. 70.

ctrl+v
Łobrady klubu rzymskiego z połowy l. 70 vs. demografia.
Odkryłem przypadkowo grzebiąc za tematem kowida.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Dania#/media/Plik:Denm
ark-demography.png
https://pl.wikipedia.org/wiki/Szwecja#/media/Plik:Sw
eden-demography.png
https://pl.wikipedia.org/wiki/Klub_Rzymski

Widać ładne wypłaszczenie już 5 lat po obradach.
Komuszek PL z tego co wiadomo nie zgodził się na depopulację.

Za chwilę u lewaków koncepcja się zmienia i ćwiczą napływ ludzi z afryki wraz z
multikulti:
https://youtu.be/dsYbm6igOFo?t=284

4. Data: 2023-06-18 23:49:45

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 17 czerwca 2023 o 14:51:12 UTC+2 alojzy nieborak napisał(a):
> Jakich polityków? Wąskiej grupy lewaków.

No tak - tam u steru władzy jest lewactwo.

> [...]
> Komuszek PL z tego co wiadomo nie zgodził się na depopulację.
>
> Za chwilę u lewaków koncepcja się zmienia i ćwiczą napływ ludzi z afryki wraz z

Byle u nas im na to nie pozwolić.

Samorozwój
Kolejna ofiara anty-PiS ??
Jak to się spina...
Jak to z rosyjską pożyczką Millera było.
[Do lemingów] To kiedy ochnasta dawka?