Jak to się spina...

1. Data: 2023-06-06 22:28:34

Temat: Jak to się spina...
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

...w głowach pislamistów?

Ich idole robią wszystko żeby wyprowadzić nas z UE, plują na nią, palą
flagi UE itd... a tu wychodzi ich koleś p.o. prezydenta i kadzi jak to
fajnie, że weszliśmy do UE, że sam za tym głosował w referendum, ile to
tej UE zawdzięczamy achy i ochy...

Schizofrenia? Osobowość mnoga?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2023-06-08 15:56:35

Temat: Re: Jak to się spina...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 6 czerwca 2023 o 22:28:40 UTC+2 Kviat napisał(a):
> [...]
> flagi UE itd... a tu wychodzi ich koleś p.o. prezydenta i kadzi jak to
> fajnie, że weszliśmy do UE, że sam za tym głosował w referendum, ile to

Spryt i przebiegłość, lewacki kołku. UE miała być piękna i wspaniała dla wolnych i
suwerennych państw NARODOWYCH, a okazała sie IV Rzeszą Niemiecką. No to se radzimy,
nie? Tylko durne lewactwo uwaza ten nowotwór za raj.

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

A jaki tam ,,Piotr" - żałosny lewacki breloczek dla jaj podczepiony do imienia
wielkiego apostoła Kościoła Chrystusowego. Jak to się w twojej lewackiej łepetynie
spina z twoim lewackim ,,emploi" - to jest dopiero kuriozum! ??

3. Data: 2023-06-08 19:40:24

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2023 o 15:56, XL pisze:

> Spryt i przebiegłość,

LOL :)
Być może z punktu widzenia ameby umysłowej.

Dla normalnego człowieka, to dno hipokryzji i bezczelna próba
goebbelsowskiej manipulacji debilami, bo oni właśnie i tak nie zauważą
sprzeczności i tego, jak ich się w chuja robi.

Ty nie zauważyłaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2023-06-08 21:11:46

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2023 o 22:28, Kviat pisze:
> [...]
> flagi UE itd... a tu wychodzi ich koleś p.o. prezydenta i kadzi jak to
> fajnie, że weszliśmy do UE, że sam za tym głosował w referendum, ile to

To jest banalne, choć dla twojej nitki spinającej uszy od wewnątrz -
niepojęte. Po czynach się poznaje, nie po słowach. Zarówno "kolesia p.o.
prezydenta" jak i twojego rafciusia.

PD

5. Data: 2023-06-08 23:33:38

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2023 o 21:11, PD pisze:

> To jest banalne, choć dla twojej nitki spinającej uszy od wewnątrz -
> niepojęte. Po czynach się poznaje, nie po słowach. Zarówno "kolesia p.o.
> prezydenta" jak i twojego rafciusia.

Aaaaa.... czyli wasi idole mogą kłamać i gdy robią co innego niż mówią,
to wszystko OK... Więc tak właśnie powinno społeczeństwo funkcjonować,
że ludzie powinni robić coś innego, niż deklarują?
Genialne.

Masz rację, dla normalnego człowieka to nie jest normalne i jest niepojęte.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2023-06-10 01:37:55

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2023 o 23:33, Kviat pisze:

> [...]
> to wszystko OK... Więc tak właśnie powinno społeczeństwo funkcjonować,
> że ludzie powinni robić coś innego, niż deklarują?

Ja przystawisz to do swojego rafcia dam ci 5zł. Wiem że przepłacam - ale
chuj tam - lewakowi na zachętę ;)

P.D.

Jak to z rosyjską pożyczką Millera było.
[Do lemingów] To kiedy ochnasta dawka?
Nie tylko Jarosław!
Wycie ruskicb trolli.
You're simply the best!