Muslim, Muslim Über Alles!

1. Data: 2015-10-27 00:26:14

Temat: Muslim, Muslim Über Alles!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/3984-fra
ncja-rusza-proces-muzulmanek-ktore-w-lipcu-pobily-ko
biete-w-bikini

"? Rusza głośny proces młodzieżowej "islamskiej milicji obyczajowej" we
Francji. Sądzona jest banda młodych muzułmanek, które pobiły 21-letnią
kobietę tylko dlatego, że opalała się w stroju plażowym na trawniku w parku
w Reims w Szampanii ? czytamy na stronach RMF FM.

Warto przypomnieć, że tuż po tych wydarzeniach, młode Francuzki zaczęły
masowo publikować w internecie swoje zdjęcia w bikini. Sprawa wzbudziła we
Francji wielkie zamieszanie, aż do momentu protestu lewicowych mediów,
które zaczęły głośno protestować, że postępowanie młodych Francuzek może
naruszać uczucia muzułmanów."

A i u nas już się zaczyna:

http://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/3977-odj
azd-imigranci-spalili-obore-pelna-swin-bo-obrazaly-i
ch-uczucia-religijne

"Dwóch imigrantów w wieku 19 i 23 lata zatrzymała policja w związku z
podpaleniem zabudowań gospodarczych w Pręgowie. Starszego pana zatrzymano w
dniu przestępstwa, młodszego dzień później.

Obaj przyznali się podpalenia obory. Usłyszeli zarzuty zniszczenia mienia
znacznej wartości, czyli czyn zagrożony karą pozbawienia wolności od 3
miesięcy do 5 lat.

40 strażaków z zawodowej i ochotniczej straży pożarnej uratowało z
płonącego budynku kilkanaście zwierząt. Większość świń spłonęła żywcem.
Oskarżeni bronią się tym, że świnie w pobliżu ich miejsca zamieszkania
obrażają ich uczucia religijne. Ponieważ na ich skargi do burmistrza nikt
nie reagował, załatwili sprawę po swojemu..."

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

2. Data: 2015-10-27 04:01:20

Temat: Re: Muslim, Muslim Über Alles!
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obrażają ich uczucia religijne. Ponieważ na ich skargi do burmistrza nikt
> nie reagował, załatwili sprawę po swojemu..."

Niech to będzie lekcją dla niektórych Katolików
którzy również czują się często urażani religijnie :-)

3. Data: 2015-10-27 07:43:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-27 o 00:26, Ikselka pisze:

> A i u nas już się zaczyna:

Przecież już się nie boisz...

Ewa

4. Data: 2015-10-27 07:53:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> Wrote in message:

> Przecież już się nie boisz...

No oczywiście, że nie. PRZYGOTOWUJĘ się. Bo u nas tak łatwo im nie
pójdzie, jak na pozbawionym duchowego kręgosłupa Zachodzie, poza
tym my mamy sporo praktyki z Turkami choćby. Jeszcze i
niewierzących obronimy, spokojna Twoja gitara.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

5. Data: 2015-10-27 08:12:28

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Niech to będzie lekcją dla niektórych Katolików
>którzy również czują się często urażani religijnie :-)

Tobie znowu wszystko sie pierdoli.

6. Data: 2015-10-27 08:35:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-27 o 07:53, XL pisze:

> No oczywiście, że nie. PRZYGOTOWUJĘ się. Bo u nas tak łatwo im nie
> pójdzie, jak na pozbawionym duchowego kręgosłupa Zachodzie, poza
> tym my mamy sporo praktyki z Turkami choćby.

Tia... w piórka obrastasz już od dawna.

> Jeszcze i
> niewierzących obronimy

Odsiecz tym razem Berlińska.

> spokojna Twoja gitara.

O mnie się nie martw.

Ewa

7. Data: 2015-10-27 13:48:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> Wrote in message:

> Tia... w piórka obrastasz już od dawna.

> Odsiecz

Niekoniecznie odsiecz, byla tez obrona -Jasnej Góry. Symbol.

> tym razem Berlińska.

A w życiu! Niemcom się w sumie należy zmuslimienie. Niech ich
będzie jak najmniej i niech mają za swą głupotę. Myślałam o tych,
co u nas niby tacy dobrzy i wpuszczać chcą.

> O mnie się nie martw.

Ja tylko wzajemnie 3-)
Chyba że wyjeżdżasz do Kanady 3-)

--
XL

8. Data: 2015-10-27 14:26:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-27 o 13:48, XL pisze:

> Chyba że wyjeżdżasz do Kanady 3-)

Zastanowię się. 333-)

Ewa

9. Data: 2015-10-27 14:55:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2015 22:01:20 -0500, Pszemol napisał(a):

> Niech to będzie lekcją dla niektórych Katolików
> którzy również czują się często urażani religijnie :-)

I wtedy idą i mordują ludzi i zwierzęta? - paranoiku.

10. Data: 2015-10-27 15:14:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Oct 2015 14:26:25 +0100, FEniks napisał(a):

> Zastanowię się. 333-)

Tylko uważaj, tam też PiS zwyciężył.

--
XL