Mustang 306 SE i trawnik

1. Data: 2003-09-04 06:18:26

Temat: Mustang 306 SE i trawnik
Od: "Krzysztof Dec" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktos z Szanownych Grupowiczów stosował środek o nazwie Mustang 306 SE
(firmy Dow AgroSciences) do zwalczania chwastów na trawniku ? Jakie były
rezultaty ? Czy ten srodek mozna stosowac jesienią ?

Zastosowałem go kilka dni temu, ale efektu nie dostrzegam.
Po okolo 10 godzinach od oprysku spadl malutki deszcz. Czy to maze miec
istotny wplyw na dzialanie tego srodka ? Jakis maly napewno ma, interesuje
mnie czy taki maly deszczyk moze zupelnie zniweczyc dzialalnie srodka ?

Pozdrawiam
Krzysztof Dec

2. Data: 2003-09-04 07:01:02

Temat: Odp: Mustang 306 SE i trawnik
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Dec <k...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bj6l0v$3qi$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> rezultaty ? Czy ten srodek mozna stosowac jesienią ?
>
> Zastosowałem go kilka dni temu, ale efektu nie dostrzegam.

Bo jet to środek na konie , a nie na chwasty. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-09-04 07:46:35

Temat: Re: Mustang 306 SE i trawnik
Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo jet to środek na konie , a nie na chwasty. :-)

A na chwasty są nakolanniki i kozik w ręce.

- nadstawia się do bicia calvi

4. Data: 2003-09-04 07:57:51

Od: "Krzysztof Dec" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Krzysztof Dec <k...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bj6l0v$3qi$...@a...news.tpi.pl...

SE

> Bo jet to środek na konie , a nie na chwasty. :-)

Koń by się uśmiał...

5. Data: 2003-09-04 08:19:51

Od: "" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Dec napisał
> Koń by się uśmiał...

Byłby to być może jego ostatni śmiech w końskim żywocie.
Szkodliwość dla ludzi (a może i koni?) kl. III - czyli coś tak jak np.
lakier samochodowy.

Co do działania środka - co to za chwasty?
Kto Ci to polecał? Czytałeś specyfikację? Według niej np. mniszek jest
średniowrażliwy. Gdybyś pytał np. w OBI, to pewnie daliby Ci
Mniszek lub Starane, ja wybrałbym to drugie, a kupiłbym 6x tańszy
(niż w OBI) Tomigan - identyczna gramatura fluroxypyru.

jątrzy calvi

6. Data: 2003-09-04 11:00:11

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie czy taki maly deszczyk moze zupelnie zniweczyc dzialalnie srodka ?

Po 10 godz środek już powinien przeniknąć do komórek rośliny. Efekty widać
zwykle po kilku dniach, ale przy dobrej pogodzie.
Przy obecnej pogodzie/temperaturze wegetacja jest mocno zredukowana i
herbicyd "działa" dużo wolniej.

Poczekaj do ocieplenia.

W zasadzie ja trawnik pryskam/pryskałem herbicydem do początku września.

Pozdrawiam
p...@r...pl

7. Data: 2003-09-04 22:56:03

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Piotr Siciarski

> W zasadzie ja trawnik pryskam/pryskałem herbicydem do początku września.
>
> Pozdrawiam
> p...@r...pl

To małe poletko nazywasz trawnikiem :-))
:-) Bogusław

8. Data: 2003-09-05 00:06:52

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski"

> To małe poletko nazywasz trawnikiem :-))
> :-) Bogusław

Nie:-) Nie to:-)
Mówię o tej drugiej połowie, gdzie na 100m przez krzewy możemy się
pościgać:-))))

Pozdrawiam
p...@r...pl

9. Data: 2003-09-10 08:47:44

Od: "Krzysztof Dec" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mniszek lub Starane, ja wybrałbym to drugie, a kupiłbym 6x tańszy
> (niż w OBI) Tomigan - identyczna gramatura fluroxypyru.

Gdzie mozna kupic Tomigan, w jakich opakowaniach i w jakiej cenie ?

Krzysztof Dec

odmiany szlachetne
cięcie grabu
Przesadzanie jodly concolor