Musze pilnie kupic pralke i nie wiem jaka.

21. Data: 2007-01-16 12:10:25

Temat: Re: Musze pilnie kupic pralke i nie wiem jaka.
Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 22:25, geyb wrote:
> Moze wystarczy umyc ten pojemnik z syfu, ktory zostawia plyn do plukania
> m.in. silan.

Ech, no wpadłam na pomysł, że trzeba umyć zbiorniczek z tego
czarnego syfu;p
Zauważyłam go przypadkiem, bo ja z szufladki nie korzystam, tylko
daję proszek bezpośrednio do bębna. Z szufladki korzystają moi
lokatorzy.
Trochę się męczę myjąc to ustrojstwo, bo ani razu nie udało mi
się wyjąć tej szufladki.

> W mojej starej Ardo jest to samo - wyjmuje szuflade, myje
> pod kranem i wszystko dziala jak nalezy przez nastepne kilka tygodni.

No ja się boję, że jak za silnie pociągnę za szufladkę, to jakiś
plastykowy bolec złamię i będzie po ptokach:/
Sprawdzałam w instrukcji - nic nie jest napisane o wyjmowaniu
szufladki!

> Plyny do plukania zostawiaja nieprzyjemna mydliniasta glajde, przez co w
> pojemniku zostaje woda.

Wlewany jest płyn "K"

--
Pozdrawiam :)
JM

22. Data: 2007-02-10 16:50:35

Od: "digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie Siemens WM12A260 po kilku praniach zaczal zostawiac wode w
> zbiorniczku na plyn do plukania. Kurcze nowa pralka a juz musze dzwonic
> do serwisu.

A teraz juz calkiem padl. Nie wiruje. Ma zaledwie... 2 miesiące:-(

Zepsuta pralka
Szafy typu komandor
lodówka Liebherr czy Bosch?
płyta ekektryczna z niebieskim wyświetlaczem
Ranking farb