Zepsuta pralka

1. Data: 2007-01-13 08:41:25

Temat: Zepsuta pralka
Od: "Rin" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa dotyczy łożyska bębna w pralce polar WMN 850.
Czy ktoś wie jak zmieni łozysko w tym ustrojstwie?
1. wykręciłem obudowę z tyłu.
2. zdjąłem pasek klinowy
3. odkręciłem śrube od koła pasowego
4. zdjąłem koło pasowe.

widzę łożysko, i co dalej?
Czy trzeba z przodu wykręcac drzwi i odkrecac tak jak jest podane w podobnej
pralce:
http://www.goldhand.com.pl/rtv/viewtopic.php?t=12500
&view=previous&sid=f52bb80435ce547fe3d7c975c77d9ae6

prosze o porade.
w razie czego mozna pisac na:

kluseczka.m(tu malpa)op.pl

pzd
Zdesperowany

2. Data: 2007-01-14 20:23:10

Temat: Re: Zepsuta pralka
Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rin napisał(a):
> Sprawa dotyczy łożyska bębna w pralce polar WMN 850.
> Czy ktoś wie jak zmieni łozysko w tym ustrojstwie?
> [...]

jak ja wymienialem lozysko w pralce miele to praktycznie musialem ja
rozebrac cala tzn. np. beben z silnikem wyciagnac calkiem

--
Pozdrawiam Andrzej
Puławy

3. Data: 2007-01-15 15:00:45

Od: miki <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

odpinasz wszystko (kable kolnierz weze)
wyjmujesz beben z silnikiem przez gore pralki
zabierasz sie od przodu demontujesz obejme przeciwwagi i odzdielasz od
oslony bebna
teraz wybijaszbeben do przodu a od tyllu wymujesz lozyska powinny byc ze 2
ewentulanie trzeba jeszcze zdemontowac krzyzak

jakos tak sie to robilo

4. Data: 2007-01-30 15:32:56

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Przecież Miele się nie psują ;-))
JaC

> jak ja wymienialem lozysko w pralce miele to praktycznie musialem ja rozebrac cala
tzn. np. beben z silnikem wyciagnac
calkiem

It has removed 2982 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Szafy typu komandor
lodówka Liebherr czy Bosch?
płyta ekektryczna z niebieskim wyświetlaczem
Ranking farb
Odwieczny problem - kuchenka gazowa/elektryczna