Musze zrobic przyjecie...

1. Data: 2001-05-14 11:18:17

Temat: Musze zrobic przyjecie...
Od: "Asiek" <j...@n...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

...z okazji urodzin mojego dwuletniego synka, na którym on sam będzie
jedynym dzieckiem ;-) Pasuje mi jakoś nakarmić te 15 dorosłych osób.
Ponieważ mają być po południu, to chcę zrobić tylko jakąś gorącą przekąskę
zamiast obiadu. Najbardziej by mi pasowało coś, co się przygotowywuje
dzień wcześniej (ewentualnie rano), a przed podaniem podgrzewa w
piecyku/na patelni. Macie może jakieś dobre pomysły na taką potrawę?
Byłabym bardzo wdzieczna :-))))

I druga prośba: na przyjęciu będzie dwóch cukrzyków, chciałabym dla nich
też upiec jakieś ciasto, które mogliby spokojnie zjeść. Czy znacie takie
przepisy?

Z gory dziekuje

Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

1. Data: 2001-05-14 14:09:57

Temat: Re: Musze zrobic przyjecie...
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiek wrote:

> [...]
> jedynym dzieckiem ;-) Pasuje mi jakoś nakarmić te 15 dorosłych osób.
> Ponieważ mają być po południu, to chcę zrobić tylko jakąś gorącą przekąskę

swojego czasu na i.p.p. ewa hełpa (kiedys tu troche pisala) chwalila
Crostini - http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=52
poniewaz jestem weganka nie wiele moge na ten temat powiedziec, ale szybko
sie robi :)

> I druga prośba: na przyjęciu będzie dwóch cukrzyków, chciałabym dla nich
> też upiec jakieś ciasto, które mogliby spokojnie zjeść. Czy znacie takie
> przepisy?

garsc przepisow dla diabetykow znajdziesz tu:
http://www.handprod.com.pl/html/page2.7.4.htm
z wypiekow sa tylko kruche babeczki niestety. zawsze cos :)

postaralabym sie tez poszukac czegos w puszccce, ale nie bardzo wiem, jakie
sa wymogi posilkow dla diabetykow...
w razie czego to jes tam wyszukiwarka zaawansowana
(http://puszkkka.spinacz.pl/zaawansowana.php3) gdzie mozesz wyszukiwac po
skladnikach (mozesz tez zaznaczac skladniki, ktorych sobie absolutnie nie
zyczysz). jesli wiec sie zorientujesz co te osoby moga jesc, a czego nie,
to moze ci sie przyda :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

konfitura z rozy
www.gastronomie.pl
Zawijańce z indyka
Nowy text o "Golebiach w pieciu smakach"
dziekuje..