Mutacje genetyczne jako następstwo zakazu.

1. Data: 2014-10-06 17:54:05

Temat: Mutacje genetyczne jako następstwo zakazu.
Od: LeoTar <l...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy genetycy rozpoznali mechanizm i przyczynę mutacji czy tylko udają że
wiedzą o czym mówią? Przeczytajcie.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Zwiazki-ka
zirodcze-zagrozeniem-dla-spoleczenstwa-Genetyk-ofiar
ami-beda-chore-
to należydzieci,wid,16924046,wiadomosc.html

1. Genetyka nie wskazała na żadną przyczynę mutacji genetycznych lecz
zajmuje się wyłącznie opisywaniem skutków utożsamiając je z przyczyną.
Opisuje stan zastany a nie pierwotne źródło mutacji.
2. Informację genetyczną należy traktować jak każdą inna informację,
która może podlegać działaniu zakłóceń. Tak jak w systemach technicznych
dążymy do wyeliminowania zakłóceń tak samo i w systemie biologicznym
jakim jest organizm możemy dążyć do wyeliminowania zakłóceń. Nie możemy
tego jednak dokonać jeżeli nie zidentyfikujemy źródła i pochodzenia
tychże zakłóceń. Genetycy nie zajmują się jak na razie identyfikacją
źródła zakłóceń biologicznych lecz opisują jedynie skutki ich działania.
3. Celem inicjacji seksualnej, którą wyraźnie próbuje się utożsamiać z
kazirodztwem (w sensie pejoratywnym), nie jest prokreacja lecz
wyzwolenie dziecka z szeroko pojmowanego uzależnienia emocjonalnego od
rodziców.
4. Nawet gdyby doszło do zapłodnienia kobiety w wyniku inicjacji
seksualnej to - jeżeli ten akt odbywał się w atmosferze akceptacji i bez
strachu że łamany jest odwieczny zakaz i nie ma żadnych negatywnych
emocji przywiązanych do kobiety - nie istnieje żadna przyczyna, która
mogłaby spowodować zniekształcenie informacji nazywanej genetyczną. Bo
według mnie źródłem zakłóceń wywołujących zniekształcanie informacji
genetycznej jest głęboko zakorzeniony w organizmie kobiety stres wynikły
z jej dążenia do złamania zakazu inicjacji seksualnej z ojcem i strach
przed matką, która nie zgadza się na taki akt córki. Córka pragnie tego
aktu ale skarcona przez matkę dokonuje na sobie autoagresji; agresji
która zostaje zakumulowana w jej organizmie i ujawnia się w działaniu w
trakcie i po fakcie zapłodnienia.

---
Pozdrawiam
Władek Tarnawski, LeoTar
Rozmowy a LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

2. Data: 2014-10-06 17:57:35

Temat: Re: Mutacje genetyczne jako następstwo zakazu.
Od: LeoTar <l...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-06 o 17:54, LeoTar pisze:
> Czy genetycy rozpoznali mechanizm i przyczynę mutacji czy tylko udają że
> wiedzą o czym mówią? Przeczytajcie.
>
>http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Zwiazki-k
azirodcze-zagrozeniem-dla-spoleczenstwa-Genetyk-ofia
rami-beda-chore-dzieci,wid,16924046,wiadomosc.html?t
icaid=113931&_ticrsn=5

> [...]
> Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
> ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Podałem niekompletny adres.Powinno być
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Zwiazki-ka
zirodcze-zagrozeniem-dla-spoleczenstwa-Genetyk-ofiar
ami-beda-chore-dzieci,wid,16924046,wiadomosc.html?ti
caid=113931&_ticrsn=5
Zniecierpliwionych przepraszam

3. Data: 2014-10-07 18:05:23

Od: Krzysiek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kotek, doczytaj. Nie wiem jak z Twoją wiedzą psychologiczną, ale o
genetyce masz mierne pojęcie: co niecoś wiemy o przyczynach mutacji
(nawet jeśli w konkretnym przypadku może to być trudne do dokładnego
określenia), stres prowadzący do mutacji to nie zwykłe zdenerwowanie, a
np. promieniowanie, a racjonalne uzasadnienie 'tabu' kazirodztwa to nie
lęk przed mutacjami, tylko w uproszczeniu zwiększone ryzyko ujawnienia
się cech dziedziczących się recesywnie gdy rodzice są spokrewnieni.
Pozdrawiam i radzę wybrać się do biblioteki.

--
Krzysiek, FEBP

4. Data: 2014-10-21 14:24:08

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cech dziedziczących się recesywnie gdy rodzice są spokrewnieni.
> Pozdrawiam i radzę wybrać się do biblioteki.

Najpierw piszesz, że może być trudne do okreslenia a następnie uznajesz to
co napisałeś za pewnik, którego w żaden sposób nie da się podważyć. Poza tym
mylisz skutek z przyczyną. Dziedziczenie cech jest skutkiem zaś przyczyną
jest zakaz i jego pochodna czyli nieuświadomiona manipulacja informacją
genetyczną przez kobietę (samicę) na etapie zapłodnienia. Celem manipulacji
jest sprawowanie władzy by nie musiała ufać samcowi, by mogła go sobie
podporządkować i boi się ujawnienia tej manipulacji. I nie ma tutaj
znaczenia fakt, że nie robi tego świadomie lecz podświadomie. Manipulacja
(oszustwo) jest zawsze oszustwem nieważne czy jest świadomym czy
nieuświadamianym. Wszystko rozgrywa się w naszej nieświadomości.

Pozdrawiam
Władek Tarnawski, LeoTar

> --
> Krzysiek, FEBP

Re: Emocje a mutacje genetyczne, choroby, starzenie się i umieranie.
Re: Emocje a mutacje genetyczne, choroby, starzenie się i umieranie.
Emocje a mutacje genetyczne, choroby, starzenie się i umieranie.
badania do przeszczepu
Mrożone cytryny?