Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)

1. Data: 2015-08-04 12:56:40

Temat: Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najbliższą myjnię mamy w mieście, więc co oczywiste czasem trzeba umyć auto
na podwórku, zwłaszcza gdy przy wyjeździe myjnia akurat nie będzie po
drodze. No i wtedy cóż, te wszechobecne zacieki na lakierze, zwłaszcza przy
naszej twardej wodzie.
Poradziłam MŚK, żeby dodał nabłyszczacz (płyn do zmywarki) do wody z
detergentem oraz także po wypłukaniu auta czystą wodą z węża ogrodowego
obmył je dodatkowo czystą wodą z wiadra z tymże nabłyszczaczem (1-2 łyżki
płynu na 12-litrowe wiadro. I okazało się, że to jest świetny i prosty
sposób na brak zacieków :-)

--
XL
?Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

2. Data: 2015-08-27 19:56:41

Temat: Re: Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-04 o 12:56, Ikselka pisze:
> [...]
> obmył je dodatkowo czystą wodą z wiadra z tymże nabłyszczaczem (1-2 łyżki
> płynu na 12-litrowe wiadro. I okazało się, że to jest świetny i prosty

Potwierdzam, działa.

3. Data: 2015-08-28 12:03:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Aug 2015 19:56:41 +0200, Frez napisał(a):

> Potwierdzam, działa.

Cieszę się :-)

Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
Cheap Dsquared2 Shoes Dsquared2 Jackets Dsquared2 Jeans wholesale www.FashionLeader.co
Cheap Prada shoes Prada T-shirts Prada Jeans Prada Handbags Prada sunglass Prada wallets Prada belts wholesale www.FashionLeader.co
Cheap Gucci Shoes Prada shoes Tod's Shoes Hermes Shoes D&G Shoes Dsquared2 Shoes LV Shoes Dior Shoes Bally Shoes wholesale www.FashionLeader.co
Cheap Nike Air Max 2015 Shoes men's women's wholesale www.FashionLeader.co