Myk z podlewaniem...

1. Data: 2011-09-12 19:09:05

Temat: Myk z podlewaniem...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...kwiatków domowych podczas wyjazdu: kwiatki podlać, aby ziemia była
wilgotna; do słoików dopasowanych średnicą do wielkości doniczek oraz
objętością do przewidywanego okresu wyjazdu nalać wody prawie do pełna, na
każdym słoju położyć 1 zużytą płytę CD, każdemu kwiatkowi wepchnąć
patyczkiem od dołu w otwór w doniczce (na jakieś 2 cm głęboko lub więcej
jesli się da) uprzednio namoczony!!! wodą sznurek od mopa albo pasek
wycięty z rajstop i zwinięty w rulonik, który ma być "knotem" - drugi
koniec "knota" przewlec przez otwór płyty CD i włożyć do słoika, tak aby
dotykał dna.
Kwiaty pobiorą tyle wody, ile zużyją i będą miały świetnie, bo nie zostaną
zalane na pewno (kiedyś kochana "kwiatowa opiekunka" wakacyjna zalała mi
wszystkie kwiaty w domu, w tym storczyki, podlewając je gorliwie i
codziennie pomimo instrukcji, żeby tylko w razie potrzeby...) - a my święty
spokój na wczasach :-)
--
XL

2. Data: 2011-09-12 19:16:00

Temat: Re: Myk z podlewaniem...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Sep 2011 21:09:05 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> wycięty z rajstop i zwinięty w rulonik, który ma być "knotem" - drugi
> koniec "knota" przewlec przez otwór płyty CD i włożyć do słoika, tak aby

Każdą doniczkę oczywiście ustawić na takiej płycie.

j.p.
--
XL

3. Data: 2011-09-12 20:35:49

Temat: Odp: Myk z podlewaniem...
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" alias słodowa:

> na każdym słoju położyć 1 zużytą płytę CD

Ja daję nowiutką! Mam wtedy nawadnianie z nawożeniem ;-)

Zdroofka Johnny

4. Data: 2011-09-12 20:41:11

Temat: Re: Odp: Myk z podlewaniem...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Sep 2011 22:35:49 +0200, Johnny napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" alias słodowa:

> Ja daję nowiutką! Mam wtedy nawadnianie z nawożeniem ;-)

..ale roślinki Ci się nudzą :-)

--
XL

agrowłóknina