Myolastan

1. Data: 2002-07-16 17:42:23

Temat: Myolastan
Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dziewczynę złapał silny ból w okolicach krzyża promieniujący bardziej
na lewą stronę.

Plaster rozgrzewający nie pomógł, podreptała więc do lekarza
pierwszego kontaktu. Przepisał jej m. in. lek o nazwie MYOLASTAN.
Przeczytałem w jednym z portali, iż lek ten ma duże skutki uboczne -
jest na liście leków silnie niebezpiecznych.

Czy jest się czego bać czy można przyjąć ten lek? Dziewczyna nie
jeździ samochodem, ma jednak odpowiedzialną pracę i chce jakoś po tym
do niej dojechać :)

Ponadto przepisany został Diclofenac 100.

Pozdrawiam całą grupę!

berberek

2. Data: 2002-07-16 18:06:45

Temat: Re: Myolastan
Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Lankowski" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do niej dojechać :)
>
> Ponadto przepisany został Diclofenac 100.

Jako weteran kręgosłupowy, uważam, ze medyk zaordynował bardzo dobry lek.
Niestety, wszelkie leki dot. tego obszaru mają przciwskazania; ale inne są
zupełnie nieskuteczne.

JFK

3. Data: 2002-07-16 18:43:07

Od: "Paulina Nowosielska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja brałam ostatnio ten lek, lekarz ze względu na jakiego działanie zalecił
mi brać na noc. Rzeczywiście nie wsiadłabym po nim do samochodu, ciężko by
mi było nawet dojść do tego samochodu:) To silny zaiste lek.

4. Data: 2002-07-16 19:27:45

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> napisał w wiadomości
> Jako weteran kręgosłupowy, uważam, ze medyk zaordynował bardzo dobry
> lek. Niestety, wszelkie leki dot. tego obszaru mają przciwskazania;
> ale inne są zupełnie nieskuteczne.

Pomny dyskusji (zeby nie powiedziec inaczej) na temat mydocalmu napisze
tylko tak:
Myolastan to lek z grupy benzodiazepin - czyli tej samej z ktorej pochodzi
relanium. Wszystkie leki z tej grupy maja dzialanie uspokajajace,
przeciwdrgawkowe, przeciwlekowe, i obnizajace napiecie miesniowe.
Myolastan ma glownie to ostatnie, ale pozostalych tez troszke ma.
Na pewno nie jest bardziej niebezpieczny od relanium.
Uwazam, ze jest to bardzo skuteczny lek i oceniam go najwyzej z dostepnych
na rynku.
Ale inne tez dzialaja:)

Pozdrawiam sedrecznie,

m.

5. Data: 2002-07-16 20:26:09

Od: "Adam Kowalski" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak
Myolastan jest "ciezkim" lekiem, ale ja rowniez musze go czasem przyjac.
Jako jedyny dziala na moje dolegliwosci z kregoslupem. Lecz
odradzam po takim specyfiku robienia czegokolwiek co jest bardziej
skomplikowane i odpowiedzialne od przelaczania pilotem telewizora :)

Pozdrawiam i zycze dobrego zdrowia
Adam

6. Data: 2002-07-17 12:59:33

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Na pewno nie jest bardziej niebezpieczny od relanium.
> Uwazam, ze jest to bardzo skuteczny lek i oceniam go najwyzej z dostepnych

Gratulacje z okazji świetnej transmisji pomiędzy synapsami, czego dowodem
pamięć i dowcip :-)

Również pozdrawiam
JFK

7. Data: 2002-07-21 19:11:04

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spoko.
Myolastan czyli tetrazepam podaje sie w takich stanach. On rozluznia miesnie
wiec mniej boli. Tez go bralem jak mialem "korzonki".
Faktem jest ze to benzodiazepina i kierowanie pojazdem nie jest wskazane.

CU
AB

Użytkownik Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@4...com..
.

8. Data: 2002-08-25 10:31:59

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myolastan jest beznadziejnym lekiem. Po nim strasznie kręci się w głowie,
człowiek jest osłabiony i nie może usiedzieć na miejscu, bo wszystko kręci
się dookoła. Człowiek nie ma na nic ochoty po zażyciu leku. Czuje się jak
narkoman.

dieta Kwaśniewskiego
specyfiki na blizny
PCO-czy da sie z tym zyc?