dieta Kwaśniewskiego

1. Data: 2002-07-16 16:42:46

Temat: dieta Kwaśniewskiego
Od: "R. Giskard" <d...@o...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Mój wuj stosuje od jakiegoś czasu (jakieś dwa lata) dietę Kwaśniewskiego. Aż
mnie wzdryga jak widzę, gdy on kroi sobie masło na dwa palce i spozywa to
jakby były to lody...teraz popadł w ciężką psychozę i nie jest w stanie
mówić o niczym innym jak o tej "cudownej" diecie. Niestety, obserwując jego
stan zdrowia zarówno psychicznego jak i fizycznego, stwierdzam, ze jemu
potrzebne jest leczenie tradycyjne, w szpitalu. Schudł jakieś 30 kg, jest
nadpobudliwy, słaby, blady.
Co sąsdzicie na temat tej diety, czy faktycznie jest cudotwórcza?

2. Data: 2002-07-16 23:17:52

Temat: Re: dieta Kwaśniewskiego
Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R. Giskard" <d...@o...plNOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]

> stan zdrowia zarówno psychicznego jak i fizycznego, stwierdzam, ze jemu
> potrzebne jest leczenie tradycyjne, w szpitalu. Schudł jakieś 30 kg, jest

bo to nie tyle dieta co rodzaj sekty

> Co sąsdzicie na temat tej diety, czy faktycznie jest cudotwórcza?
> Pozdrawiam,

mogę podesłać na priva wycinki z grupy optymalnych o problemach ze zdrowiem
na tej diecie

tomek

3. Data: 2002-07-17 06:19:21

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakby były to lody...teraz popadł w ciężką psychozę i nie jest w stanie
^^^^^^^^^^^^^
Jesteś psychiatrą ?

> mówić o niczym innym jak o tej "cudownej" diecie. Niestety, obserwując
jego

Przechodzi po jakimś roku max. dwóch (wiem na swoim przykładzie :-) ) chyba
, że wuj ma więcej cierpliwości....

> stan zdrowia zarówno psychicznego jak i fizycznego, stwierdzam, ze jemu
> potrzebne jest leczenie tradycyjne, w szpitalu. Schudł jakieś 30 kg, jest

^^^^^^^^^^^^^^^^
A miał nadwagę ? Jakiego jest wzrostu i ile aktualnie waży ?

> nadpobudliwy, słaby, blady.

Jeśli nie zmniejszył ilości spożywanego białka "po przebudowie" organizmu to
może tak być. Delikatnie zapytaj wója (może się ucieszy, że siem
interesujesz :-) ) ile zjada B-T-W (będzie wiedział o co chodzi :-) ). Jeśli
to nie pomoże proponuję kontakt z najbliższym lekarzem stosującym DO (jeśli
Twoje obserwacje są prawdziwe i faktycznie zależy Ci na zdrowiu wuja)

> Co sąsdzicie na temat tej diety, czy faktycznie jest cudotwórcza?

Tu się nie wypowiem bo będzie tendencyjnie :-))))

"Jadarek" - Dariusz Kral (2 l. 10 m na DO)

4. Data: 2002-07-17 06:28:30

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Jeśli
> to nie pomoże proponuję kontakt z najbliższym lekarzem stosującym DO

a inni to nie mają prawa głosu? Nie są "oświeceni"? Dla niewtajemniczonych,
opty to nie tyle wiedza co rodzaj oświecenia

tomek

5. Data: 2002-07-17 08:21:21

Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> a inni to nie mają prawa głosu? Nie są "oświeceni"? Dla
niewtajemniczonych,
> opty to nie tyle wiedza co rodzaj oświecenia
>
> tomek

hihi, nalezysz do "ruchu oporu"?

6. Data: 2002-07-17 10:38:31

Od: "Zax" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nadpobudliwy, słaby, blady.
> Co sąsdzicie na temat tej diety, czy faktycznie jest cudotwórcza?

Znam kilku kulturystów którzy stosują tą diete i nie narzekają . A wręcz
przecwnie - widzą u siebie dużo lepszy rezultaty niż na tradycyjnej diecie .
No ale nie wiem jak to jest u człowieka który nie uprawia sportu

7. Data: 2002-07-17 11:41:20

Od: "Bożena" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój ojciec stosował tą dietę.
Nie schudł wcale (miał nadwagę), za to zmarł na zawał serca. Sądzę, że serce
nie wytrzymało nadmiaru cholesterolu, który bez przeszkód przy takiej diecie
wzrastał.
Bożena

8. Data: 2002-07-17 14:19:27

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bożena <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ah3kti$dqe$...@n...tpi.pl...
> [...]
serce
> nie wytrzymało nadmiaru cholesterolu, który bez przeszkód przy takiej

nie, absolutnie, on napewno nie przestrzegal jakis proporcji, bo przeciez ta
dieta taka zdrowa, i opewnie za duzo/malo bailka i za duzo/malo tluszczu i
za duzo/malo czegos-tam jeszcze... - tak to wytlumacza guru sekty...

...a tak naprawde to za malo sapiensitu...

Adam

9. Data: 2002-07-17 16:21:11

Od: "Wiesław Kaniowski" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
serce
> nie wytrzymało nadmiaru cholesterolu, który bez przeszkód przy takiej

Moja mama stosuje tę dietę (zresztą ja też) i wyleczyła się z dolegliwości
sercowych, kiedyś bóle, czy palpitacje były na porządku dziennym, teraz się
nie zdarzają.

Serdecznie pozdrawiam - Wiesław Kaniowski
http://optymaln.republika.pl

10. Data: 2002-07-17 21:47:17

Od: "Bożena" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za duzo/malo czegos-tam jeszcze... - tak to wytlumacza guru sekty...
>
> ...a tak naprawde to za malo sapiensitu...

też myślę, że ortodoksyjni zwolennicy czegokolwiek właśnie tak to
wytłumaczą !
( co to sapiensit?)
B.

specyfiki na blizny